Job එකකට යනකොට Degree එකේ GPA එක බලපානවද​

DeKay

Well-known member
  • May 15, 2015
    2,124
    1,062
    113
    Job එකකට යනකොට Degree එකේ GPA එක බලපානවද​

    Job එකකට යනකොට Degree එකේ GPA එක ගොඩක් බලපානවද​ :)
     

    Spetsnaz

    Member
    May 25, 2015
    187
    19
    0
    GPA හොඳට තියෙනවා නං ඒක ගොඩක් හොඳයි. සර්ටිෆිකෙට් එක බලද්දිම පිළිගැනීමක් එනවනේ මහන්සි වෙලා වැඩ කරපු කෙනෙක් කියල. සමහර ජොබ් වලට class ඉල්ලනවා. IT වගේ ෆීල්ඩ් එකක නං GPA නැතත් වැඩ පුළුවන් නං හොඳට හම්බ කරන්න පුළුවන්.
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    samahara interview waladi ahanawa. eth samahara company GPA ganan ganne wath ne. batch top la ta nam kohomath special place ekak thiyenawa. interview ekata hodata face karanna puluwan nam godak job easily ganna puluwan GPA monawa unath.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Okkoma balapanne uba interview ekata face karapu widhiya anuwa...
    oka fresh graduates lage tamai balanne experience tibbama wedak na :)

    dan hithan vacancy ekai tiyemme, ekama degree eka karapu dennek select wela innawa ekama level eke interview eke performance karapu, ekek thoragaddu GPA eka balala ganna puluwan ;) Tie breaker ekak widiyata pawichchi wenna puluwan
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    Okkoma balapanne uba interview ekata face karapu widhiya anuwa...
    oka fresh graduates lage tamai balanne experience tibbama wedak na :)

    dan hithan vacancy ekai tiyemme, ekama degree eka karapu dennek select wela innawa ekama level eke interview eke performance karapu, ekek thoragaddu GPA eka balala ganna puluwan ;) Tie breaker ekak widiyata pawichchi wenna puluwan

    :yes:

    loku issue ekak naha.
     

    009008

    Active member
  • Aug 18, 2011
    527
    95
    28
    uni ekakin ki denada bn cls daanne bt anith ewunta job nathi wenne naha neh.mona clz thibbath wadak naha practically knowledge eka use karanna barinan
     

    SinhaRuba

    Well-known member
  • May 4, 2012
    1,093
    463
    113
    Matara
    eka godak balanne na ban
    class ekak tiyanawanam hodai
    IT walanam samahara company walata balanawa
    samahara ewage first class wage tiyanawanam salary ekath wenas wenawa same position
    depends on the company