Tie breaker ekak widiyata pawichchi wenna puluwanOkkoma balapanne uba interview ekata face karapu widhiya anuwa...
oka fresh graduates lage tamai balanne experience tibbama wedak na![]()
dan hithan vacancy ekai tiyemme, ekama degree eka karapu dennek select wela innawa ekama level eke interview eke performance karapu, ekek thoragaddu GPA eka balala ganna puluwanTie breaker ekak widiyata pawichchi wenna puluwan
