Den 55,000 machan. Hebei kanna yanna enna bodimata ma yanawa rupiyal 30,000 k wage.
matath oya seen ekama thama
ube gam palatha koheda? colomboma kenk unaanam apita oya prashne ne ban..apita inna hitinna thama yanne
Den 55,000 machan. Hebei kanna yanna enna bodimata ma yanawa rupiyal 30,000 k wage.
ube gam palatha koheda? colomboma kenk unaanam apita oya prashne ne ban..apita inna hitinna thama yanne
matath oya seen ekama thamaube gam palatha koheda? colomboma kenk unaanam apita oya prashne ne ban..apita inna hitinna thama yanne
![]()
Mama kurunegala ban. Uba koheda? Kisi therumak ne ban. Nikan wiyadamme ban 30k withara. Masekata 10i 15i ithuru karaganna puluwan. Kurunegala jobak thibbanam 55 kata aduma 35k wath ekathu karaganna puluwan.
gedara idan yanna thibba..eth heenayak witarai eka 
oka thama mamath hema welema hithanne..kenek kianna puluwan 2years ehema giyaama experience ekka ganna puluwan arawada mewada..eth wedak ne machan.. Kandy wala start unaanan Software industry eka patta waasi ban apitagedara idan yanna thibba..eth heenayak witarai eka
![]()
upwork.com freelancer.com wala parttime wada karapan. ethakota dawasak ei job eken ayin unath wada ei kiyala confidence ena. edata job ekata tata bye kiyapan. Good Luck
Kandy wala nam podi podi software company 2,3k thiynawa neda ban?

eth godak loku team ekak nene.. kandy wala culture eka hedennama ne ban 
Den 55,000 machan. Hebei kanna yanna enna bodimata ma yanawa rupiyal 30,000 k wage.
