Job එකෙන් අයින් IT Graduate කෙනෙක්ට ලක්ෂ 2-3 කින් Start කරන්න ප&

aarruna

Member
Nov 17, 2011
90
6
0
matath oya seen ekama thama :D ube gam palatha koheda? colomboma kenk unaanam apita oya prashne ne ban..apita inna hitinna thama yanne:dull:

Mama kurunegala ban. Uba koheda? Kisi therumak ne ban. Nikan wiyadamme ban 30k withara. Masekata 10i 15i ithuru karaganna puluwan. Kurunegala jobak thibbanam 55 kata aduma 35k wath ekathu karaganna puluwan.
 

elektro

Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    Mama kurunegala ban. Uba koheda? Kisi therumak ne ban. Nikan wiyadamme ban 30k withara. Masekata 10i 15i ithuru karaganna puluwan. Kurunegala jobak thibbanam 55 kata aduma 35k wath ekathu karaganna puluwan.

    oka thama mamath hema welema hithanne..kenek kianna puluwan 2years ehema giyaama experience ekka ganna puluwan arawada mewada..eth wedak ne machan.. Kandy wala start unaanan Software industry eka patta waasi ban apita :( gedara idan yanna thibba..eth heenayak witarai eka :P
     

    aarruna

    Member
    Nov 17, 2011
    90
    6
    0
    oka thama mamath hema welema hithanne..kenek kianna puluwan 2years ehema giyaama experience ekka ganna puluwan arawada mewada..eth wedak ne machan.. Kandy wala start unaanan Software industry eka patta waasi ban apita :( gedara idan yanna thibba..eth heenayak witarai eka :P

    Kandy wala nam podi podi software company 2,3k thiynawa neda ban?
     

    aarruna

    Member
    Nov 17, 2011
    90
    6
    0
    upwork.com freelancer.com wala parttime wada karapan. ethakota dawasak ei job eken ayin unath wada ei kiyala confidence ena. edata job ekata tata bye kiyapan. Good Luck

    Good Idea.... But indian karayoth ekka owage weda karanna giyamayi epa wenne ban.
     

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    Don't be stupid. I have been through and done this. First secure your additional income x2-x5 than the current job. Yes you can do freelance and secure good clients . Go on monthly support packages. Lets say 200$ monthly support what eva. So you will have a fixed additional income. Then quit a job. If you have around 1M-2M savings quit. If not don't as you will have an overhead to cover. Start with something you know. Because rest have a learning curve. Good luck :)