JVP Phobia

dayamperera

Active member
  • May 31, 2008
    651
    125
    43
    ජෙප්පන්ට බිය වීම හා මැර දේශපාළණය.. - Election Violence & JVP Phobia

    bbc_election_philippines2010.jpg


    මහින්ද රාජපක්ෂ පාළනය යටතේ මෙතුවක් කාළයක් පැමිණි "මැතිවරණ රැල්ල" (ඒක මැතිවරණයකට පසු, තවත් මැතිවරණයක්) යටතේ පැවති සෑම මැතිවරණයක්ම, සාමන්‍යකරණය යටතේ ගත් කළ, සාධාරන මැතිවරණයක් ලෙස හැඳින්වීමේ ගැටළුවක් නොවූයේ, ඒවා මැතිවරණ ප්‍රචන්ඩත්වය අවම මට්ටමක පැවති මැතිවරණයන් වීම නිසාමය. "මොනවා කළත්, අන්තීමේදී මිනිස්සු ගිහිල්ලා කතිරේ ගහන්නේ මහින්දටමයි.." යන සංකල්පය, සමාජයට එකතු වන්නේද එම කාරණය හෙතුවෙන්මය. 2010 ජනාධිපතිවරණයේදි මහින්ද මහතාගේ ජයග්‍රහණය "කොම්පුටර් ජිල්මාට්" වලට බැර වන්නේත්, ආන්ඩුවේ මැති ඇමතිවරුන් පවා විදේශ ගත වීමට සියල්ල පිලියෙල කොට පැවැත්වු එම තීරණාත්මක මැතිවරණය පවා, මැතිවරණ ප්‍රචන්ද ක්‍රියා අවම මට්ටමක හෝ කිසි සේත්ම එවන් තත්වයක් නොපැවතීම යන කරුණු කාරනා අනුව බව ඕනෑම කෙනකු හට වැටහී යනවා ඇත.

    ජිනීවා මානවා හිමිකම් චෝදනා යටතේ වූව, "මැතිවරණ ප්‍රචන්ඩ ක්‍රියා" යන කළු පැල්ලම ඉස්මතු නොවන්නේ, සැබවින්ම එවැනි තත්වයක් ඉස්මතු කර පෙන්වීමට අවශ්‍ය සාධක, අවස්ථාවන් හෝ සංසිද්ධීන් නොමැති කමම මිස, වෙන කිසිම හේතුවක් නිසා නොවේ. වත්මන් ආන්ඩුව කළ යුතු වන්නේ, එම යහපත් තත්වය තව දුරටත් වර්ධනය කර ගැනීම හා චෝදනා එල්ලවන කරුණු වලින් මිදී සිට, එවන් තත්වයන් මගහැර කටයුතු කිරීම වුවද, අද සිඳුවන්නේ, තමන් හොඳ නමක් ලබා සිටි, "සැමදා සාධාරණ මැතිවරණ" යන කීර්ති නාමයෙන් නැති කර ගන්නා කනගාටුදායක තත්වයකට ගමන් කිරීමයි. ආන්ඩුවේ පිරිස් මෙය තමන්ගේ ජයග්‍රහණයක් ලෙස සිතන්නේ නම්, කළකිරි සිටිනා ආන්ඩුව කෙරෙහි තවත් ජනතා අප්‍රසාදය කිරීමක් සිඳුවීමක් නොවනා බව ඔවුනට නොතේරීම, ආන්ඩුවේ කරුමයක් මිස ජනතාවගේ කරුමයක් නම් නොවේ.

    මෙම ප්‍රචන්ඩ ක්‍රියා වල වග කීම පොලීසිය කෙරෙහි බැර කිරීම, මට්ට ගොන් බූරූ දේශපාළඥයකු කරනවා හැර, සිහි බුද්ධියෙන් කටයුතු කරනා කිසිම දේශපාළඥයකුට කළ හැකි ප්‍රකාෂ නොවේ. එමෙන්ම, මෙම ප්‍රචන්ඩ ක්‍රියා ප්‍රාදේශීය දේශපාළඥයින්ට හා පොදු පෙරමුණු පාක්ෂිකයින් වෙත බැර කිරීමද, ඊටත් එහා ගිය අඥානකමක් මිස වෙන කිසිවක් නොවේ. මේහි වගකීම හිටපු මහ ඇමතිද, ආරක්ෂක ලේඛම්වරයාද, අවසන ජනාධිපති තුමාද අනිවාර්යයෙන් භාර ගත යුතුමය. මන්ද ඔවුන් වගකීව යුතු පුද්ගලයන් පමණක්ම නොව. ප්‍රචන්ඩත්වය පතුරුවාලන පක්ෂයේ සමාජිකයින්ද වන හේතුවෙනි. මෙහිදි කථානයාකතුමාගේ භූමිකාව සිහි කරණුයේ පැරණි ජනකතාවල එන මොනවාදෝ කෑ රිලවාගේ චරිතයටම පමණක්මය. මන්ද ඔහු සමාජය ඉදිරියේ රඟනුයේ සාධු චරිතයක්ම වන නිසාය.

    ආන්ඩුව බිය වී තිබෙනුයේ, වෙන කිසිවක් නිසා නොව, ජෙප්පන්ගේ කටවල් වලින් පිටිවන ගිනි පුපුරු වලටමය. අද ආන්ඩුවේ සිටිනා කට හැකර දේශපාළකයන්ට පිළිතුරු දිය හැකි එකම පිරිස, ජෙප්පන් පමණක්මය. සාර්ථක දේශපාළකයකුට තිබිය යුතුම ගුණංගයක් වන මුඛරි කම පිරුණු පිරිසක් ආන්ඩුවෙන් පසුව සිටිනුයේ ජෙප්පන්ට පමණි. ආන්ඩුවේ උන්ගේ මුඛරිකම නන්දෙඩවීමක් වුවද, ජෙප්පන්ගේ මුඛරි කම යොදාගනුයේ නියම ස්ථානයට ඇණය ගැසීමටය. පාර්ලිමේන්තුව තුල වුවද, අද ආන්ඩුවට දරුණුම ප්‍රහාර එල්ල කරන්නේ අනුර කුමාර දිසානායකයන්ය. එහෙත් ඒවා බීරී අලීන්ට වයනා වීනා වාදන පමණක්ම බවට පත්ව ඇත්තේ පාර්ලිමේන්තුවට කිසිම බලයක් නොමැති වීම හා එයින් කිසිඳු හානියක් කළ නොහැකි නිසාවෙන්මය.

    එහෙත් ඌව ඡන්දයේදි, සමන්ත විද්‍යාරත්නයන්ගේ හඬ විශාල බලපෑමක් එල්ල කළ හැකි ප්‍රපංචයක් බව ආන්ඩුව මනාව තේරුම් ගෙන ඇත. ඔහු එල්ල කරනා චෝදනාවන් එකක්වත් අසත්‍ය චෝදනා බවට තර්ක නගන කිසිවකු නැත. ආන්ඩු පක්ෂයට මෙන්ම එජාපයටද ඔවුන් එල්ල කරනු ලබනා චෝදනා සියල්ලම සුපිරිසිඳු සත්‍යයන්ම පමණය. ප්‍රාදේශිය පාළකයන් කෙරෙහි ඔවුන් එල්ල කරනු ලබන චෝදනා තුල වෙල්ලස්සේ සිටින්නේ සූර වීර ජනතාවක් නොව, වෙල් අස්සේ සැඟවුනු, මරි මෝඩ ජනතාවක්ය යන සැඟවුනු කතාන්දරයද ඇතුලත්ව ඇත. ඔවුන් වීර ජනතාවක් නොව, සුළු සුළු දේශපාළණ අල්ලස් වලට බිලිවන මට්ට ගොන් ජනතාවක්ය යන පනිවිඩයද ඒ තුල මනාව ඇතුලත් කොට ඇත. ඒ බව උලුප්පා පෙන්වීම සඳහා ඔවුන් විසින් ආරම්බ කරන ලද "ඌව වෙල්ලස්ස ජනතාව හිඟන ජනතාවක්ය.." යන තර්කය, අද ඌව මැතිවරණ වේදිකාවේ, ප්‍රධානම මාතෘකාව බවට පත්වීමට තරම් ඉදිරියට පැමිණ ඇත.

    එමෙන්ම, දකුණු හා බස්නාහිර මැතිවරණයන්හීදී ජෙප්පන්ගේ නැගිටීමද, ආන්ඩුව බියට පත් කරන කාරණාවක් බවට පත්ව ඇත. මේ ගිලිහි යන්නේ "වාමාශික දර්ශනයක් සහිත පංච මහා බලවේගයේ" මනාප මිස, ලිබරල්වාධි එජාපයේ මනාප නොවේ. ජෙප්පන්ගේ මනාපයන් රැඳි තිබුනු නිර්ධන හා කම්කරු පන්තිය වෙනුවට, අද මධ්‍යම පාන්තික යොවුන් ජනතාවගේ හා ආන්ඩුව කෙරෙහි කළ කිරීමෙන් පසුව තරුණ ජනගහනයේ මෙන්ම වයසින් පරිනත වූ ජනතාවගේද ආදරය දිනා ගැනීමට ඔවුන් සමත්ව ඇත. එයට විශාළ පිටුවහලක් සයිබර් අවකාෂයද සපයයි. අනෙක් පක්ෂයන්ට වඩා ඔවුන් අන්තර්ජාලය තුල ඉදිරියට පැමිණ සිටී.

    කලින් සඳහන් කලාවූ මුඛරි කමද මෙහි ඉදිරියට පැමිණ ඇත. සමන්ත විද්‍යාරත්නයන්ට බියවී ඔහුගේ අභියෝගයන් මගහැර යන්නේ, ඔහු සතු දේශපාළණ දැණීම මෙන්ම ලගන්නා සුළු කථා විලාශය හා මුඛරි බව නිසාමය. කෙසේ හෝ, ඔවුන් මෙම ප්‍රචන්ඩත්වයට ප්‍රතිප්‍රචන්ඩත්වයෙන් පිළිතුරු නොදී සිටීම අප අගය කළ යුතුමය. ජනතා විමුක්ති පෙරමුණ ප්‍රචන්ඩත්වය වෙත යොමුකොට නැවතත් ඔවුන් නිහඬ කිරීමේ අවශ්‍යතාවයක් පාළක පක්ෂයට මෙන්ම, අනෙකුත් පක්ෂවලටද ඇති බවක් මේ සිඳුවන දේවල් අනුව පැහැදිලිව පෙනෙනා කරුණකි. ඔවුන් දෙසරයක්ම වැටුන වලේ, තව දුරටත් නොවැටෙනු ඇත. එමෙන්ම මෙම ප්‍රචන්ඩ ක්‍රියා වහාම නතර කර දැමීම ආන්ඩුවේ ගෞරවයට හේතු වනවා මිස, ජයග්‍රහණයන්ට නම් කිසි සේත් ඉවහල් වන්නේ නැති බවත් පවසා සිටිය යුතුමය.

    එළකිරි කට්ටියගේ දැනගැනීම සඳහා මාතලන්ගෙන් උස්සා දමන ලදී .
     

    waligamaya

    Well-known member
  • කොහොමත් බලයෙන් අයුතු ප්‍රයොජන ගත්ත කට්ටියට කිසි ලෙසකත් බලය නොමැතිව බෙරෙන්නබැ. එක නිසා යන යාකා කොරහත් බිදගෙනම තමයි යන්නේ. උගුලෙන් නැත්තම් හබකෙන් හරි මාරා බල ය රැකගන්න ඔනම දෙයක් කරනවා. කොහොමත් මාරාගේ දෙශපලන බ්ලය අත හැරිම සිනිදු සුමර දෙයක් වෙන්නේ නැ. එක බොහොවිට ඉතමත් අදුරු සුදුවිමක් වෙවි වෙවි

    bump
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මේක සංතෘප්ත අවදිය
    තවත් සාන්ද්‍රණය වැඩිකරන්න බැහැ
    ඒ නිසා අදහස් එකතු කිරීම නවත්තලා දාලා
    පරිමාව වැඩිවෙනකන් බලන් ඉන්නයි තියෙන්නේ

    එත් පරිමාව වැඩි වෙන්න පටන් ගන්නකොට
    කල් එකුත් වෙලා තියෙයි කියලයි බය
     
    Last edited:

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    එහෙත් ඌව ඡන්දයේදි, සමන්ත විද්‍යාරත්නයන්ගේ හඬ විශාල බලපෑමක් එල්ල කළ හැකි ප්‍රපංචයක් බව ආන්ඩුව මනාව තේරුම් ගෙන ඇත. ඔහු එල්ල කරනා චෝදනාවන් එකක්වත් අසත්‍ය චෝදනා බවට තර්ක නගන කිසිවකු නැත. ආන්ඩු පක්ෂයට මෙන්ම එජාපයටද ඔවුන් එල්ල කරනු ලබනා චෝදනා සියල්ලම සුපිරිසිඳු සත්‍යයන්ම පමණය.
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    ආණ්ඩුවට කරන්න දෙයක් නැතිවේගෙන එනව. හැබැයි ආන්ඩුවෙ බලය නැතිවුනාම ඔය රාජපක්ෂ පරම්පරාවම හොයන්න වෙන්නෙ කාණුපල්ලෙ ඇඳ මේස පුටු අස්සෙ.
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    ඌවේ චන්දෙ මචන් ආණ්ඩුවට හෙනම අවුලක් උනේ ශෂින්ද්‍ර ගැන මිනිස්සු තිබ්බ බලාපොරොත්තුව නැති වීම ඒක කරපු වැඩක් නෑ එක්ව කණ්ඩායම් නායකය කරල දාපු එකටත් ගොඩක් සන්ධානේ අය කැමති නෑ.හරීන් සමන්ත කියන්නේ ජාතික තලයේ දේශපාලන ප්‍රබලයන් දෙන්නෙක් මිනිස්සුත් දෙන්නටම එකතුයි අන්න එකයි සන්ධානේ අවුලට හේතුව වෙලා තියෙන්නේ මිනිස්සු විශේෂයෙන් උවේ මිනිස්සු ගොඩක් දේවල් නිසා බැට කන මිනිස්සු කට්ටියක් විශේෂයෙන් නියගය එතකොට එමිනිස්සුන්ගේ වගාවන් පිලිබන්ධ ප්‍රශ්න ප්‍රධානම අවුල පනිය ජලය ඒවා ශෂින්ද්‍ර ආපු කාලෙත් තිබ්බ ප්‍රධාන ප්‍රශ්න විසදුනේ නේ ඒ උනාට පාරවල් ටික බස් ස්ටෑන්ඩ් ටික නම් හැදුනා ඒවා නෙවෙයි මිනිස්සු ඉල්ලුවේ අන්න එකයි එවුන් බය වෙලා ඉන්නේ

    හරීන්ට වගේම සමන්තටත් ලොකු චාන්ස් එකක් තියෙනවා හැබැයි ආණ්ඩු බලය නැති නිසා ඉතින් මේ ය පත් උනත් වැඩක් කරන්න ඉඩක් ලැබෙයි කියලා හිතන්න අමාරුයි කොළඹ මහ නගර සභාව වගේ නමට තියෙන ආයතනයක් වෙයි සේරම වැඩ ටික නාගරික සංවර්ධන එකෙන් තමයි කොරන්නේ;)
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    ජෙප්පන්ගේ මනාපයන් රැඳි තිබුනු නිර්ධන හා කම්කරු පන්තිය වෙනුවට, අද මධ්‍යම පාන්තික යොවුන් ජනතාවගේ හා ආන්ඩුව කෙරෙහි කළ කිරීමෙන් පසුව තරුණ ජනගහනයේ මෙන්ම වයසින් පරිනත වූ ජනතාවගේද ආදරය දිනා ගැනීමට ඔවුන් සමත්ව ඇත:yes::yes:
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    අපට ජේවීපී කියන අකුරු තුන අනවශ්‍ය ය .... නමුත් අද උන් අපේ ප්‍රති පක්ෂය වී හෝ අප වෙනුවෙන් යමක් කතා කරයි
    , විපක්ෂයක් නැති රටක ජිවත් වෙනවා යනු එළිපත්තේ ඉන්න බල්ලන් වැනිය ,
    කිසිම කලෙක , රටක පාලක පක්ෂයක් රටේ මිනිස්සු රකින්නේ නැත, උන් රැකෙනවා පමණි

    මෙවන් කලෙක ජේවීපිය උන්ට එරෙහිව නැගී සිටිනවා නම් , අපි අපෙගේ ඊළඟ පරම්පරාව ගැන හිතනවා නම් , උන්ට මනාප විය යුතුව , නැත්නම් වෙන්නේ , අද රජවාසලේ වටේ , කැරකි කැරකි , කටුකන සුනක පොතකයන් , තනන රජයේ අපේ දරුවන් අනාත වීමය
     

    waligamaya

    Well-known member
  • අපට ජේවීපී කියන අකුරු තුන අනවශ්‍ය ය .... නමුත් අද උන් අපේ ප්‍රති පක්ෂය වී හෝ අප වෙනුවෙන් යමක් කතා කරයි
    , විපක්ෂයක් නැති රටක ජිවත් වෙනවා යනු එළිපත්තේ ඉන්න බල්ලන් වැනිය ,
    කිසිම කලෙක , රටක පාලක පක්ෂයක් රටේ මිනිස්සු රකින්නේ නැත, උන් රැකෙනවා පමණි

    මෙවන් කලෙක ජේවීපිය උන්ට එරෙහිව නැගී සිටිනවා නම් , අපි අපෙගේ ඊළඟ පරම්පරාව ගැන හිතනවා නම් , උන්ට මනාප විය යුතුව , නැත්නම් වෙන්නේ , අද රජවාසලේ වටේ , කැරකි කැරකි , කටුකන සුනක පොතකයන් , තනන රජයේ අපේ දරුවන් අනාත වීමය

    :yes::yes::yes:

    එත් මචන් සමන්‍ය සැසියන් අතරට JVP එකේ අදහස යනවා අඩුයි මොකද ලන්කවේ රුපවහිනි මද්‍ය, පත්තර සියල්ලම අන්ඩුවට යටවෙලා තියෙන්නේ
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    ජෙප්පන්ගේ මනාපයන් රැඳි තිබුනු නිර්ධන හා කම්කරු පන්තිය වෙනුවට, අද මධ්‍යම පාන්තික යොවුන් ජනතාවගේ හා ආන්ඩුව කෙරෙහි කළ කිරීමෙන් පසුව තරුණ ජනගහනයේ මෙන්ම වයසින් පරිනත වූ ජනතාවගේද ආදරය දිනා ගැනීමට ඔවුන් සමත්ව ඇත:yes::yes:

    :dull:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    ජෙප්පන්ගේ මනාපයන් රැඳි තිබුනු නිර්ධන හා කම්කරු පන්තිය වෙනුවට, අද මධ්‍යම පාන්තික යොවුන් ජනතාවගේ හා ආන්ඩුව කෙරෙහි කළ කිරීමෙන් පසුව තරුණ ජනගහනයේ මෙන්ම වයසින් පරිනත වූ ජනතාවගේද ආදරය දිනා ගැනීමට ඔවුන් සමත්ව ඇත:yes::yes:

    ඔව් ඔව් JVP එක අාන්ඩුව පෙරළයි............
    :rofl::rofl::rofl::P:P
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    :yes::yes::yes:

    එත් මචන් සමන්‍ය සැසියන් අතරට JVP එකේ අදහස යනවා අඩුයි මොකද ලන්කවේ රුපවහිනි මද්‍ය, පත්තර සියල්ලම අන්ඩුවට යටවෙලා තියෙන්නේ

    ඇයි සාමාන‍්‍ය වැසියෝ ඉන්නේ හ‍දේද....? නිකන් පලයන් බන් යන්න..... ඉස්සර එහෙනන් කොහොමද දන්නෑ ආන්ඩු පෙරලුවෙ! :rolleyes::rolleyes:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    චන්දෙ ඉවර ‍වෙනකන් බලන් ඉන්නේ උඹල මොනාද කියන්නේ බලන්‍ න.... :rofl::rofl::rofl::rofl:

    මේකයි මචං සින් එක මන් ඇහුවේ උබ හොදින් ඉන්නවද කියලා
    මට උබ එකකේ තරහක් නැහැනේ
    jvp අවත් මන් මේ රස්සාව කරලා ජිවත් වෙන්නේ
    ආවේ නැතත් කරලා ජිවත් වෙන්නේ

    කාටවත් පුද්ගලිකව කිසිම පාඩුවක් නහ
    රටේ හැමටම තමයි පොදුවේ පාඩුව වෙන්න්නේ
    ජන්දයක් දිනන කියලා පැරදුනා කියලා
    jvp එකට පාඩුවක් නැහැ

    රටේ සියලු මිනිස්සුන්ට තමයි පොදුවේ පාඩු වෙන්නේ
    නැතුව jvp පරදුනකියලා අපි හිගකන්නේ නැහැ
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    මේකයි මචං සින් එක මන් ඇහුවේ උබ හොදින් ඉන්නවද කියලා
    මට උබ එකකේ තරහක් නැහැනේ
    jvp අවත් මන් මේ රස්සාව කරලා ජිවත් වෙන්නේ
    ආවේ නැතත් කරලා ජිවත් වෙන්නේ

    කාටවත් පුද්ගලිකව කිසිම පාඩුවක් නහ
    රටේ හැමටම තමයි පොදුවේ පාඩුව වෙන්න්නේ
    ජන්දයක් දිනන කියලා පැරදුනා කියලා
    jvp එකට පාඩුවක් නැහැ

    රටේ සියලු මිනිස්සුන්ට තමයි පොදුවේ පාඩු වෙන්නේ
    නැතුව jvp පරදුනකියලා අපි හිගකන්නේ නැහැ

    ow ban mun hithan inne api higanno kiyala JVP ekata sup karana nisa.. lol. :rofl::rofl:
    oya methana maharajata kade yana godak ewunta wada hodata api jeewath wenawa. apita personally JVP eka awa kiyala athi labayak naha. mun hithan inne me apita personal wasi ganna kiyala api kade yanne
    :rolleyes::rolleyes:
     

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    අපට ජේවීපී කියන අකුරු තුන අනවශ්‍ය ය .... නමුත් අද උන් අපේ ප්‍රති පක්ෂය වී හෝ අප වෙනුවෙන් යමක් කතා කරයි
    , විපක්ෂයක් නැති රටක ජිවත් වෙනවා යනු එළිපත්තේ ඉන්න බල්ලන් වැනිය ,
    කිසිම කලෙක , රටක පාලක පක්ෂයක් රටේ මිනිස්සු රකින්නේ නැත, උන් රැකෙනවා පමණි

    මෙවන් කලෙක ජේවීපිය උන්ට එරෙහිව නැගී සිටිනවා නම් , අපි අපෙගේ ඊළඟ පරම්පරාව ගැන හිතනවා නම් , උන්ට මනාප විය යුතුව , නැත්නම් වෙන්නේ , අද රජවාසලේ වටේ , කැරකි කැරකි , කටුකන සුනක පොතකයන් , තනන රජයේ අපේ දරුවන් අනාත වීමය

    niyama kathawa -:yes::yes::yes:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    කොහොමත් බලයෙන් අයුතු ප්‍රයොජන ගත්ත කට්ටියට කිසි ලෙසකත් බලය නොමැතිව බෙරෙන්නබැ. එක නිසා යන යාකා කොරහත් බිදගෙනම තමයි යන්නේ. උගුලෙන් නැත්තම් හබකෙන් හරි මාරා බල ය රැකගන්න ඔනම දෙයක් කරනවා. කොහොමත් මාරාගේ දෙශපලන බ්ලය අත හැරිම සිනිදු සුමර දෙයක් වෙන්නේ නැ. එක බොහොවිට ඉතමත් අදුරු සුදුවිමක් වෙවි වෙවි

    bump

    :yes::yes: