Kahaani(2012)..විශිෂ්ටයි .නැරබිය යුතුම චිත්‍රපටියක්

Pinimuva

Well-known member
  • Apr 10, 2011
    1,026
    375
    83
    :love: 1080p තියෙනව නම් බානව දැන්ම.

    Edit: - :( DVD5 upscaled 1080p තියෙන්නෙ.. :love: 1080p Bluray ආවම බලනවා. :yes: අදයි :-)rofl: ද) ඩොන් 2 බැලුවේ.

    1080p වගේ dl කරලා බලපන් ...මෙන්න link එක....හැබැයි bluray නම් නෙවෙයි පුතෝ


    http://thepiratebay.se/torrent/7192224/Kahaani_-_2012_-_1080p_DVDRip_-_x264_-_AC3_5.1_-_DrC_-_[D_D]
     
    Mar 11, 2011
    7,061
    359
    0
    Planet Cybertron