Kandy trip... වාහන පෙරහැරවල් නෑ කිව්වට නැත්තෙම නෑ...

OpenSpace

Well-known member
  • Oct 3, 2008
    2,790
    1,306
    113
    Mars
    මට මතකයි එකෙක් පස්සෙන් ambulance එකකුත් අරන් ගියා.

    Ubala maha modai ban. State head kenekuta dena security eka gana search karala balapan. AKD ta oya security eka thiyenna ona mokada othana aya nikanma Anura nemei. State head, 42% unath. Ranil, Sira. Gota, Mahinda oya ayatath ehemai. Kuhaka vidiyata baluwoth salli nasthiyak wage penei, e unata protect karanne State head.
     
    • Haha
    Reactions: netudara

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    img-20240916-wa0002-jpg.238202
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,701
    113
    අලුත් ජනාධිපති සහෝදරයට හෙලිකොප්ටරේ යන්න ලැජ්ජයි වගේ නේද? අවුලක් නැහැ, ටික ටික බිසී වෙනකොට හෙලිකොප්ටරෙත් ඕන වෙයි.
    ජෙප්පො කැරි ලොජික් දැම්මේ ඔයි,එක පලාතේ මිටින් ටික ඔක්කොම එක දවසේ දාන්න ඕනලු. මුන් හිතන්නේ වන්දනා ගමනක් කියලද කොහෙද බන්.
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    අලුත් ජනාධිපති සහෝදරයට හෙලිකොප්ටරේ යන්න ලැජ්ජයි වගේ නේද? අවුලක් නැහැ, ටික ටික බිසී වෙනකොට හෙලිකොප්ටරෙත් ඕන වෙයි.
    ගියානම් මන් බලන් හිටියෙ හෙලිකොට්ටර ගැන කියපු කට් එකක් දන්න නෙද?
    ගියේනැති හන්ද ලජ්ජාව :D

    අඩෝ එක අතකට මෙ රට බන්කොලොත් වෙලා හරීතුරු උන එක පුදුමයක් බන්.
    සිරාවට පක්ශ දේශපලනෙන් මිනිස්සු උන්මත්තකයෝ වෙලා.
    වැරදි අවශ්‍යත් නෑ , නොකල දෙයකැති හින්ට් එකක් ගහනව කියල හිතල ගහන්න.
    සජිය හොදයිරනිල්හොදයි මහින්දත් හොදයි උගෙ කොල්ලත් හොදයි බන්.
    ඔන් ඔහොම කියන්නේ නෑ.

    නිකමට හිතපන්, උබලවගේ විරුද්ධ වාදියෝ සහ ඒ අයට හිතවත්තු හිටපු තැනක එකපාරටම අහසෙන් යන්න උබවත් කැමතිද කියල?
     

    chatura_CN

    Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    Ubala maha modai ban. State head kenekuta dena security eka gana search karala balapan. AKD ta oya security eka thiyenna ona mokada othana aya nikanma Anura nemei. State head, 42% unath. Ranil, Sira. Gota, Mahinda oya ayatath ehemai. Kuhaka vidiyata baluwoth salli nasthiyak wage penei, e unata protect karanne State head.
    මම කිව්වේ බං කලින් එවුන් මීට වඩා ගාඩ් එක දාගෙන ambulance අරන් ගිය එක ගැන මුන්ට. President වුනාම මෙහෙම නැතුව මුන් කියන්නේ ගොං කරත්තෙක යන්න ඕනේ වගේ කතාවක් නේ. ඒකයි එහෙම දැම්මේ.
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    bai, toi huththige puthala ude idan nahayen adnawa iwarayak naha
    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    අලුත් ජනාධිපති සහෝදරයට හෙලිකොප්ටරේ යන්න ලැජ්ජයි වගේ නේද? අවුලක් නැහැ, ටික ටික බිසී වෙනකොට හෙලිකොප්ටරෙත් ඕන වෙයි.
    na yako. thama uda yaddi wamane yanawa! masa 2k yaddi oka hariyanawa!
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    2.50 huththige putha, liminita puk shot ekak gahamuda?
     

    Jack London

    Well-known member
  • Jan 17, 2023
    1,015
    1,482
    113
    50
    Glen Ellen, California, U.S.
    ගියානම් මන් බලන් හිටියෙ හෙලිකොට්ටර ගැන කියපු කට් එකක් දන්න නෙද?
    ගියේනැති හන්ද ලජ්ජාව :D

    අඩෝ එක අතකට මෙ රට බන්කොලොත් වෙලා හරීතුරු උන එක පුදුමයක් බන්.
    සිරාවට පක්ශ දේශපලනෙන් මිනිස්සු උන්මත්තකයෝ වෙලා.
    වැරදි අවශ්‍යත් නෑ , නොකල දෙයකැති හින්ට් එකක් ගහනව කියල හිතල ගහන්න.
    සජිය හොදයිරනිල්හොදයි මහින්දත් හොදයි උගෙ කොල්ලත් හොදයි බන්.
    ඔන් ඔහොම කියන්නේ නෑ.

    නිකමට හිතපන්, උබලවගේ විරුද්ධ වාදියෝ සහ ඒ අයට හිතවත්තු හිටපු තැනක එකපාරටම අහසෙන් යන්න උබවත් කැමතිද කියල?
    ජනාධිපති කෙනෙක් හෙලිකොප්ටරේ යන එක ගැන මොකුත් කියල නැහැ, එකේ ඇති වරද්දකුත් නැහැ, ගොඩක් කාර්යබහුල මනුස්සයෙක් තමන්ගේ කාලය ඉතුරු කරගන්න එහෙම කෙට් මාර්ග යොදා ගන්නවා, ජනාධිපති කියන්නේ රටේ පළමු පුරවැසිය, වැඩ කටයුතු අධිකයි, ඉතින් හෙලිකොප්ටරේ ගියාට කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැහැ.

    එත් අපි නෙවේ ජවිපෙ පාක්‍ෂිකයෝ, ජනාධිපති රනිල් හෙලිකොප්ටරේ ගමන් යනකොට අපහාස කළා, පින් ජනාධිපතිට අයිතියක් නැහැ, කොල්ලන් ගහන්න යනවා, මොකටද හෙලිකොප්ටර් දෙකක්, ඕවට ගෙවන්නේ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි ආදී වශයෙන්, ඉතින් මම ඇහුවේ එහෙම විවේචනය කරපු ජවිපෙ නායකයන්ට හෙලිකොප්ටරේ යන එක ගැන පොඩි ලැජ්ජාවක් ඇති නේද කියල. එහෙම වුනත්, ගියත් කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැහැ.

    Nbc Idk GIF by America's Got Talent


    ඇත්තම කිව්වොත් මට තේරුම් ගන්න හරි අමාරුයි ජවිපෙ උන්ගේ මැන්ටලිටි එක. හැම හුත්තම තේරුමක් නැතිව විවේචනය කරලා එක තමන්ට අදාළ වෙන දවසකත් අනිත් අයට චෝදනා කරනවා කිසිම අදාලත්වයක් නැති විදියට. පොඩි කාලේ ඉගෙන ගන්න ඇති නේ අනියමාර්ථයේ අසම්භාව්‍යය්ක් ක්‍රියාව. :rofl:
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,469
    36,415
    113
    මැදමහනුවර
    ඇත්තම කිව්වොත් මට තේරුම් ගන්න හරි අමාරුයි ජවිපෙ උන්ගේ මැන්ටලිටි එක. හැම හුත්තම තේරුමක් නැතිව විවේචනය කරලා එක තමන්ට අදාළ වෙන දවසකත් අනිත් අයට චෝදනා කරනවා කිසිම අදාලත්වයක් නැති විදියට.
    They're are a cult rather than a movement
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    2.50 huththige putha, liminita puk shot ekak gahamuda?
    උබේ price ටැග් එක කිය ද?3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    img-20240916-wa0002-jpg.238202


    oya horu allannada ban yanne?:lol:
    වෙන්න පුළුවන්..
    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 4:59 AM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබේ price ටැග් එක කිය ද?3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    img-20240916-wa0002-jpg.238202



    වෙන්න පුළුවන්..
    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 4:59 AM
    97.5 % ක් ප්‍රතික්ෂේපිත PONNAYA
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    97.5 % ක් ප්‍රතික්ෂේපිත PONNAYA
    උබ දන්නවද උබම උබෙ අම්මට කෙලිද්දි 58% පුකේ ඇරලා අන්තිම ටික තම හුත්තට කෙලියෙ, කැරි ලෙවකකා කෑවෙ ආ මරු කැරි බඩුවක්..3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    img-20240916-wa0002-jpg.238202
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබ දන්නවද උබම උබෙ අම්මට කෙලිද්දි 58% පුකේ ඇරලා අන්තිම ටික තම හුත්තට කෙලියෙ, කැරි ලෙවකකා කෑවෙ ආ මරු කැරි බඩුවක්..3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    img-20240916-wa0002-jpg.238202
    liminith kerima baduwa, allala arimuda puke
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    liminith kerima baduwa, allala arimuda puke
    උබ දන්නවද උබම උබෙ අම්මට කෙලිද්දි 58% පුකේ ඇරලා අන්තිම ටික තම හුත්තට කෙලියෙ, කැරි ලෙවකකා කෑවෙ ආ මරු කැරි බඩුවක්

    img-20240916-wa0002-jpg.238202