Nov 24, 2011
812
217
0
Colombo, Sri Lanka
මචං... නුවරින් A/L කරලා results තියෙන්නෙ මේවා.. :rolleyes:

COMMON GENERAL TEST 062
GENERAL ENGLISH A
ECONOMICS A
BUSINESS STUDIES A
ACCOUNTING A

Z - Score 1.5506
District Rank 183
Island Rank 2575


මචං මේ results වලට මොන university එක set වෙයිද???? :confused:දන්න අය කියපල්ලා.. :(ලොකු උදව්වක් බං....:cool: දන්නැති අය BUMP තමා..:sorry:
 

ucakila

Well-known member
  • Mar 31, 2007
    5,055
    1,935
    113
    33
    gelioya-Kandy- kesbewa-Fort
    yanna puluwan machan management illanna epa eth ...umba Bcom illapan 1ta management illuwoth kohe hari wanniyaka thamai set wenne BCOM hondai eka ilapan aniwa japura nathnam Kelaniya set wenawa..wadi wisthara oninam PM ekak daapan