මචං... නුවරින් A/L කරලා results තියෙන්නෙ මේවා.. 
COMMON GENERAL TEST 062
GENERAL ENGLISH A
ECONOMICS A
BUSINESS STUDIES A
ACCOUNTING A
Z - Score 1.5506
District Rank 183
Island Rank 2575
මචං මේ results වලට මොන university එක set වෙයිද????
දන්න අය කියපල්ලා..
ලොකු උදව්වක් බං....
දන්නැති අය BUMP තමා..

COMMON GENERAL TEST 062
GENERAL ENGLISH A
ECONOMICS A
BUSINESS STUDIES A
ACCOUNTING A
Z - Score 1.5506
District Rank 183
Island Rank 2575
මචං මේ results වලට මොන university එක set වෙයිද????
දන්න අය කියපල්ලා..
ලොකු උදව්වක් බං....
දන්නැති අය BUMP තමා..

