Keypad එකක් තියෙන Skype වැඩ කරන phone එකක්?

Frankonlinenet

Active member
  • Jan 12, 2009
    377
    89
    28
    Piliyandala
    Keypad එකක් තියෙන Skype වැඩ කරන phone එකක්?

    keypad තියෙන(qwerty නෙමෙයි normal) phone මොනවද මචන් තියෙන්නේ 3G WIFI තියෙන Skype install කරන්න පුළුවන්? අපේ අම්මට touch phones පාවිච්චි කරන්න තේරෙන්නේ නැ. ඒ නිසා. එහෙම නැත්තම් skype to normal call forwarding system එකක් උනත් කමක් නැ. දැනට තියෙන skype එකෙන් දෙන forwarding service එක ගාන වැඩි. dialog hutch අය දෙනවා phone to skype service එකක් එත් එකේදී incoming calls ගන්න විදියක් නැ.

    ස්තුතියි.
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,409
    19,582
    113
    Colombo
    මම නම් හිතන්නෙ ලේසිම වැඩේ ටච් ෆෝන් එකක් යූස් කරන්න පුරුදු කරන එක
    ඒක යූස්කරන හැටි අල්ලගනීවි. වෙනම සිම් එකක් දාල ස්කයිප් එක හෝම් ස්ක්‍රීන් එකටම දාල දුන්නනම් හරි ස්කයිප් එක විතරක් යූස් කරන්න පුරුදු උනාම ඇතිනේ, මම දන්න ගොඩක් අය ඉන්නවා ඔය වගේ ටච්ෆෝන් යූස් කරන්න දන්නෙ නැහැ ඒත් ස්කයිප් යූස් කරන්න දන්නවා. ලේසි යූසර් ඉන්ටෆේස් එකක් තියන ටච් ෆෝන් එකක් අරන් දුන්නා නම් හරි iPhone එකක් හරි iPhne වගේ යූසර් ඉන්ටෆේස් තියන Xiaomi, Huawei වගේ මොකද ඒවයෙ හෝම් ස්ක්‍රීන් එකයි ඇප් ස්ක්‍රීන් එකයි විජට් ස්ක්‍රීන් එකයි කියලා ලෙවල් ගොඩක් නැහැ එතකොට යූස් කරන්න ලේසියි. ඇත්තටම iPhone එකක් වගේ නම් ගොඩක් ලේසියි වරදින්න එහෙම තැන් මොනවත් නැති තරම් අලුත් යූසර් කෙනෙක්ට
     

    Double Man

    Member
    Mar 18, 2017
    987
    71
    0
    lankawe
    T9 thiyena skype danna puluwan ewa nam ne bn danna tharamin

    blackberry Q10 nam android app duwana puluwan phone ekak
    hebey eke keypad eka qwerty