KFC එකෙන් කෑම කාපු දරුවෙකුගේ මොළයට බැක්ටීරි&#3

chirantha7777

Member
Jan 23, 2009
806
48
0
pala pala, ape lankawe thiyena jara kada balapuwama KFC godak hodai!!! uyana eka puka kasa kasa hadana kama thama oya jara kada wela thiyenne... habai, ewa godak rahai.

Ape kada walin kaala leda wechhi minisu katawath nadu ganna ba moko ape Sinhala gon harak lata ewa oppu karanna danne na. Dana gathath podi minihek nam merala dala business karaya.

Sri Lanka is a filthy place.... Just try and prove me wrong... Atleast at KFC they wear gloves when touching food.
 
Last edited:
Sep 12, 2011
884
120
0
pala pala, ape lankawe thiyena jara kada balapuwama KFC godak hodai!!! uyana eka puka kasa kasa hadana kama thama oya jara kada wela thiyenne... habai, ewa godak rahai.

Ape kada walin kaala leda wechhi minisu katawath nadu ganna ba moko ape Sinhala gon harak lata ewa oppu karanna danne na. Dana gathath podi minihek nam merala dala business karaya.

Sri Lanka is a filthy place.... Just try and prove me wrong... Atleast at KFC they wear gloves when touching food.

දුකයි තමයි ඉතින් මොනවා කරන්නද?
 

mr.koththu

Member
Oct 11, 2011
147
17
0
මහ නිළමේ;12603551 said:
දුකයි තමයි ඉතින් මොනවා කරන්නද?

මටත් කියන්න තියෙන්නේ මචං ඔය ටිකම තමයි... අහිංසක දරුවගේ ජීවිතේ විනාශයි....
:no::no::no::no::no::no:
 

mr.koththu

Member
Oct 11, 2011
147
17
0
දුකතමයි....

pala pala, ape lankawe thiyena jara kada balapuwama KFC godak hodai!!! uyana eka puka kasa kasa hadana kama thama oya jara kada wela thiyenne... habai, ewa godak rahai.

Ape kada walin kaala leda wechhi minisu katawath nadu ganna ba moko ape Sinhala gon harak lata ewa oppu karanna danne na. Dana gathath podi minihek nam merala dala business karaya.

Sri Lanka is a filthy place.... Just try and prove me wrong... Atleast at KFC they wear gloves when touching food.

දුකතමයි.....:( උඹ එකක් කතා කරලා වැඩක් නැහැ.... මොකෝ උඹේ ගෙදර එකෙක්ට උනාම තෙරේවි...:(
 

chirantha7777

Member
Jan 23, 2009
806
48
0
Koththu kawa nam mewa wenne na neda machan ;)
How can you say that? Just go to General Hospital and see how many people are suffering after eating Koththu and other Sri Lankan products from these Filthy Koththu shops???

KFC feeds billions of people worldwide and one sick person is never a problem. We cannot say KFC is bad because our Sri Lankan food shops are worse.