pala pala, ape lankawe thiyena jara kada balapuwama KFC godak hodai!!! uyana eka puka kasa kasa hadana kama thama oya jara kada wela thiyenne... habai, ewa godak rahai.
Ape kada walin kaala leda wechhi minisu katawath nadu ganna ba moko ape Sinhala gon harak lata ewa oppu karanna danne na. Dana gathath podi minihek nam merala dala business karaya.
Sri Lanka is a filthy place.... Just try and prove me wrong... Atleast at KFC they wear gloves when touching food.
Ape kada walin kaala leda wechhi minisu katawath nadu ganna ba moko ape Sinhala gon harak lata ewa oppu karanna danne na. Dana gathath podi minihek nam merala dala business karaya.
Sri Lanka is a filthy place.... Just try and prove me wrong... Atleast at KFC they wear gloves when touching food.
Last edited:


