KIS 2010 help needed

manjula009

Well-known member
  • yaluwane mata podi help ekak oone .....

    mama dan GTA IV install karala crack karanna hadaddi... KIS 2010 eken crack eka delete karala danawa .. meka kohomada Stop karanne..
    KIS 2010 ekata hithena hithena files delete karanawa:angry::angry: ...
    KIS 2008 eke wage user gen ahanne na.. :(:(::(
    meka kohomada nawattanne...
    kawru hari help ekak denna...



    *kawru hari dannawanam KIS 2010 eka update karanne kohomada kiyalath kiyanna... plz..
     

    *danushka*

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    13,922
    1,099
    113
    Hali-ela
    UPdate karanna da ban ?... nattam me Auto Malware detec karana awulatada ? ...

    *machan kohomada Crack eka hoyaganne .... oya use karanawada?
    machan oya langa thibba crack aakta mokada une,oya --dimandi-- dela thiyana aka try karanna.aka use karanna kalin kis aka disable karala karanna.nathtan okath badu thamai...:rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,536
    1
    16,945
    113
    Black Pearl
    Mukuth neeee ban
    DISABLE da KIS
    CRACK
    THN AYETH ENABLE
    karanna :D

    pelak cracks allanawa KIS walin bt ewalin awulak nee
    crack eka separate da hambunee nettam nettam game ekath ekkamada DL kalee


     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    http://support.kaspersky.com/kis2010/install?qid=208280391

    KIS install karaddi kaspersky eketa oona vidiyata vada karanna dena option eka nathuva anith eka daala install karanna.

    kis2010custominstall1en.jpg