:D
Mr.chachi Well-known member Oct 7, 2011 7,994 903 113 Colombo Oct 21, 2014 #42 Aaaa kokatuwa Tread ekak dala wage Math okata ekak add karannamko Ethanama thiyenawa "Emphasize Voice" kiyala ekak ekak tick karama wenne oke anik paththa Voice vitharak enawa music nathuwa Last edited: Oct 21, 2014
Aaaa kokatuwa Tread ekak dala wage Math okata ekak add karannamko Ethanama thiyenawa "Emphasize Voice" kiyala ekak ekak tick karama wenne oke anik paththa Voice vitharak enawa music nathuwa
Mr.chachi Well-known member Oct 7, 2011 7,994 903 113 Colombo Oct 21, 2014 #43 ctpgamage said: මචන් මේ විදිය්ට Music අයින් කරල Voice විතරක් ගන්න පුලුවන් ක්රමයක් නෑත්ද? Click to expand... http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=17281652&postcount=43
ctpgamage said: මචන් මේ විදිය්ට Music අයින් කරල Voice විතරක් ගන්න පුලුවන් ක්රමයක් නෑත්ද? Click to expand... http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=17281652&postcount=43
crazyasa Well-known member Apr 27, 2008 16,436 1,503 113 මහ සයුර Oct 21, 2014 #44 මරුනේ මචන් . .තෑන්ක්ස් +11
1118lakmalkumara Well-known member May 21, 2009 30,489 3,170 113 斯里蘭卡 Oct 21, 2014 #46 Hariyata set wenne nae meken mama kalin karala thiyanawa ban
d_lucifer Well-known member Sep 22, 2010 3,610 276 83 ආයේ කියන්නෑ Oct 21, 2014 #47 අනිත් අයට වැදගත් වෙයි -6
Mr.chachi Well-known member Oct 7, 2011 7,994 903 113 Colombo Oct 21, 2014 #49 1118lakmalkumara said: Hariyata set wenne nae meken mama kalin karala thiyanawa ban Click to expand... Siraa Quality bahinawa eth samahara welawata meka watinawa
1118lakmalkumara said: Hariyata set wenne nae meken mama kalin karala thiyanawa ban Click to expand... Siraa Quality bahinawa eth samahara welawata meka watinawa
hacker T Well-known member Aug 4, 2013 16,749 2,759 113 මේ ඉර හද යට Oct 21, 2014 #50 thanks machnlarep back all
richlife Well-known member Oct 14, 2012 13,123 2,753 113 වැලිවේරිය... Oct 21, 2014 #51 ගොඩක් ස්තූතියි මචං දැනුවත් කළාට.. ඕක කොයිවෙලාවෙ හරි ඕනෙ වෙනව ට්රයි එකක් දීලම බලන්න ඕනෙ... (You must spread some Reputation around before giving it to hacker T again.)
ගොඩක් ස්තූතියි මචං දැනුවත් කළාට.. ඕක කොයිවෙලාවෙ හරි ඕනෙ වෙනව ට්රයි එකක් දීලම බලන්න ඕනෙ... (You must spread some Reputation around before giving it to hacker T again.)