KM ප්ලේයර් එක මගින් සින්දුවේ voice අයින් කරමු

Mr.chachi

Well-known member
  • Oct 7, 2011
    7,994
    903
    113
    Colombo
    Aaaa kokatuwa :rofl:
    Tread ekak dala wage :P

    Math okata ekak add karannamko:yes:

    Ethanama thiyenawa "Emphasize Voice" kiyala ekak
    ekak tick karama wenne oke anik paththa
    Voice vitharak enawa music nathuwa
    :love::love::love:
     
    Last edited:

    crazyasa

    Well-known member
  • Apr 27, 2008
    16,436
    1,503
    113
    මහ සයුර
    මරුනේ මචන් .
    11.gif
    .තෑන්ක්ස් +11

     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    ගොඩක් ස්තූතියි මචං දැනුවත් කළාට..:yes:
    ඕක කොයිවෙලාවෙ හරි ඕනෙ වෙනව:P
    ට්‍රයි එකක් දීලම බලන්න ඕනෙ...:rolleyes:


    (You must spread some Reputation around before giving it to hacker T again.:()