centrino 2
4 GB ram
1 GB VGA
oya configuration waata wada wedi speed ekak ekka lankawe thiyena lap eka mokadda?
price eka keeyada
thnx in advance
4 GB ram
1 GB VGA
oya configuration waata wada wedi speed ekak ekka lankawe thiyena lap eka mokadda?
price eka keeyada
thnx in advance