Rs:-6000 kata withara used laptop ekak hoyaganna nadda.
K Kasun1234 Member Dec 14, 2008 39 0 0 Oct 28, 2009 #1 Rs:-6000 kata withara used laptop ekak hoyaganna nadda.
DJANURADHA@mp3 Well-known member Dec 30, 2007 17,469 362 83 nOw in EK family Oct 28, 2009 #3 anemanda
leeka Member Feb 26, 2008 4,755 649 0 Battaramulla Oct 28, 2009 #4 loke thama echchara diunu naha bun.
R randi.cmb Member Dec 27, 2008 972 19 0 colombo 7 Oct 28, 2009 #5 dennam charger ekai laptop ekai withrai? toshiba..hmmm hariyatamwa confirm naha...habai 6000 ta nam bari wei...10000 withra kiyanwa 9000 withra puluwan wei..
dennam charger ekai laptop ekai withrai? toshiba..hmmm hariyatamwa confirm naha...habai 6000 ta nam bari wei...10000 withra kiyanwa 9000 withra puluwan wei..
siripera Active member Oct 11, 2009 350 166 43 Oct 28, 2009 #6 meka hondaida ???? win 95 thma puluwan. awlak nattam 5000/= ta witara dennam.
coollifestyle4u Well-known member Jun 16, 2008 39,931 2,501 113 .:මහනුවර:. Oct 28, 2009 #7 Yahaluwatha Lap Eka Ellanda thibbay.. Nikan hawru hari Lap Ekak pinatha denda kemathi nam Denda kiyalai.. Lol.. E garnatha Nam.. Lap Thiyenawa.. Ona taram.. Eth Mona wage Wedakatha da.. E wage Lap Ekak ona wennay...? Professional Weda karanda nam ething.. Eken balaporoththu wenda epa
Yahaluwatha Lap Eka Ellanda thibbay.. Nikan hawru hari Lap Ekak pinatha denda kemathi nam Denda kiyalai.. Lol.. E garnatha Nam.. Lap Thiyenawa.. Ona taram.. Eth Mona wage Wedakatha da.. E wage Lap Ekak ona wennay...? Professional Weda karanda nam ething.. Eken balaporoththu wenda epa
chint Well-known member Oct 3, 2007 16,269 440 83 cgtech.lk Oct 28, 2009 #8 siripera said: View attachment 12098 meka hondaida ???? win 95 thma puluwan. awlak nattam 5000/= ta witara dennam. Click to expand... "Q" key 1 wenama ganna wei wage
siripera said: View attachment 12098 meka hondaida ???? win 95 thma puluwan. awlak nattam 5000/= ta witara dennam. Click to expand... "Q" key 1 wenama ganna wei wage
chandima3010 Well-known member Jul 6, 2007 5,923 196 63 Kurunegala Oct 28, 2009 #9 Kasun1234 said: Rs:-6000 kata withara used laptop ekak hoyaganna nadda. Click to expand...
weerasinghe Well-known member Aug 15, 2007 2,530 94 48 Galgamuwa Oct 28, 2009 #11 Pluwan......................... But Podi Keeli Tikak Daaganna Wenawa............................ (Main board, Processor, Ram, HDD, DVD RW, ... ECT)
Pluwan......................... But Podi Keeli Tikak Daaganna Wenawa............................ (Main board, Processor, Ram, HDD, DVD RW, ... ECT)
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,982 2 116,122 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Oct 28, 2009 #12 Mona Laptop da banz P3 wage Desktop ekak ganna balahan!
shanakaplus Well-known member Aug 19, 2007 2,001 89 48 37 kurunegala Oct 28, 2009 #13 mcn ita aduwen epada