LED වලින් CFL බුල්බ් එකක් හදමු විදුලි බිල අඩු කර 

2tosix

Well-known member
  • Mar 10, 2008
    2,127
    113
    63
    machan mama china walin led bulbs import karanawa. whole sale karanne.pettah shops walatath bulbs danawa.
    5mm super bright eka dennam 3.40ta.
    1W 100-110lm 23 gane whole sale price ekatama dennam.
    ona aya reply karanna
     

    nISITHC

    Member
    Jun 20, 2009
    365
    11
    0
    machan mama china walin led bulbs import karanawa. whole sale karanne.pettah shops walatath bulbs danawa.
    5mm super bright eka dennam 3.40ta.
    1W 100-110lm 23 gane whole sale price ekatama dennam.
    ona aya reply karanna

    ube no eka msg ekak dapan
     

    Rasika

    Junior member
  • May 7, 2006
    667
    22
    18
    Horana
    LED 67 bulb Ekakakata badu aran set kala.awulak nee weda but power 190v wagee adu wenakota light 1ka dim wenawa. circuit 1kee wenasak karanna berida apita? ara heet sink 1ka ekka ena bulb 1kanam dim.wenne nee. eeke power range 1k thiyenawane. meekatath ehema karanna berida.
     

    MiyuB

    Well-known member
  • Nov 20, 2013
    1,459
    367
    83
    ලංකාවේ...
    ෆොන්ට් සයිස් එක අඩු කරපං මචං...කියවන්න අමාරුයි....3 වගේ දාපන්...:yes::yes: rep
     

    venuscreats

    Member
    Dec 3, 2007
    900
    63
    0
    Ganemulla
    mama 5W LED bulb eka heduwa.. tika kal use karana kota eka weda karnna nethi una.. cercuit eka case mama hitanne.. eka podi transformer ekka thiyenwa. mokada ekata karnne? thanks
     

    Shamil Max

    Well-known member
  • May 18, 2008
    7,379
    2,206
    113
    Boralesgamuwa
    huge-thumbs-up-smiley-emoticon.gif