London Underground metro එකේ කිස් කරන්න බැරිලු.
LINDA_ADERSON_22 Well-known member Dec 12, 2010 23,353 30,149 113 🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒 Feb 7, 2024 #21 Reactions: Cypress
C Cypress Well-known member Jul 22, 2021 16,177 27,654 113 Feb 8, 2024 #22 S Fetus AKA Pseudo Khan said: කෝ මේ රෙද්ද උස්සන් එන ලිබරල් වාදියො ටික? Click to expand... hasithayad said: කොන නැති එවුන් රැලක් ඇති. උන් ඉන්නකං ලෝකෙට කිසිම නිදහසක් නෑ Click to expand... අල්ල හු අක්බාර්. ඒක හලාල් ට්රේන් එකක් Reactions: hasithayad
S Fetus AKA Pseudo Khan said: කෝ මේ රෙද්ද උස්සන් එන ලිබරල් වාදියො ටික? Click to expand... hasithayad said: කොන නැති එවුන් රැලක් ඇති. උන් ඉන්නකං ලෝකෙට කිසිම නිදහසක් නෑ Click to expand... අල්ල හු අක්බාර්. ඒක හලාල් ට්රේන් එකක්
speedmalli Well-known member Nov 22, 2011 21,615 17,700 113 Auckland Feb 8, 2024 #23 ගෝටා සෑර් ඊලගට ලප සෑර් වගේ උන්ව ගෙනත් ඔලුවෙ තියා ගන්නෙ උබල වගේ උන් තමා Reactions: S Fetus AKA Pseudo Khan
Tricle_Buwa Well-known member Sep 15, 2019 12,986 18,902 113 Feb 8, 2024 #24 Customer with the juicy melon Reactions: S Fetus AKA Pseudo Khan
Ozone4 Well-known member Aug 26, 2016 3,756 6,019 113 No Where Feb 8, 2024 #25 S Fetus AKA Pseudo Khan said: Ado meka Covid 19 kale ekaklu....prank karanna denavada public metro eke? Mind the gap kiyanne ekaii Click to expand... Aiyoo yakoo.. Mind the gap kiyanne social distancing newei yako.. Train 1ta nagiddi gap 1 balapan kiyala warning 1k denne.. Reactions: S Fetus AKA Pseudo Khan and Tricle_Buwa
S Fetus AKA Pseudo Khan said: Ado meka Covid 19 kale ekaklu....prank karanna denavada public metro eke? Mind the gap kiyanne ekaii Click to expand... Aiyoo yakoo.. Mind the gap kiyanne social distancing newei yako.. Train 1ta nagiddi gap 1 balapan kiyala warning 1k denne..