Luminance HDR 2.0.2 සොෆ්ට්වෙයාර් එක - ෆොටෝ වලට වැඩ කෑලි දාම&#3

tharinda76

Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    නියමයි මචං ෆොටොස් වලට කියාපු භාණ්ඩයක් වගේ එල තෑන්ක්ස්

    ela watinawa +rep

    ela ela :D
    thnx 4 sharin' bro

    බලමු ට්‍රයි කරලා..
    11.gif
    .ස්තුතියි බෙදාගත්තට ..අරවා දැන්ම බැලූ ,පස්සේ දෙන්නම්...:)

    මේකෙන් පුලුවන්ද දන්නේ නෑ 76 ඉපදිච්ච එකෙක්ගේ පෙනුම 96 වගේ හදන්න.. :P

    thanks :cool:
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113

    ela rep dennada ba kiyane.................!!



    original HDR hadanna photo bracketing karanna one ekiyanne api ganna photo eke exposure level eka normal eeta ekak step ekak adu ha wedi widiyata { -, 0 , + } e 3 mix wela thama HDR hedenne .. balamu meke kohomada oka weda karanne kiyala :D

    mama kiyanna giya witharayi :lol::lol:

    Thank-u soft ekata. effect karaganna one

    :D thanks 4 comments !