දන්නෙ නැති හුත්තවල් කියවන්නෙ නැතුව අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතාඇත්ත ඉතින් ඕකනම්
කවරෙ කොලිටියට තිබුනට හදන භාජනයට රෙන්නෙ නැතිටික විතරයි ඩස්පයො
මෙතනට ඇවිල්ල පුක පලාගෙන්නෙ නැතුව අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා@redux ඇත්තද මේ
ඔව් බඩාට wagon R එකක් තිබ්බාI have seen the same comment with same exact words from Wagon R Facebook groups admin. Are you him?
යැයි යැයි තමා. අම්ම මතක් කරල අතේ ගහල ආවද කක්තාරක ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙපුතාදන්නෙ නැති හුත්තවල් කියවන්නෙ නැතුව අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා![]()
මෙතනට ඇවිල්ල පුක පලාගෙන්නෙ නැතුව අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා![]()
------ Post added on Nov 14, 2025 at 3:41 PM
Leyland එක English බ්රැන්ඩ් එකක්, ඉන්දියාවෙ ටාටා එකෙන් ගත්තා.Leyland විතරයි බං මහා භාරතයෙන් ආව විශිෂ්ථතම නිර්මාණයකට තියෙන්නෙ.![]()
![]()
එ ඉන්දියන් වාහනෙ ඔබට ගන්න වාසනාව ලැබෙවා.not really samahara Indian ewa tianawa hithanna beri quality hugakma Japanese structure eke yana ewa
indian genesEya Canada MN hithanne
ජැකලින් ට නන් ඉන්දියන් ජාන නෑ. ලංකන්, ලංසි, මැලේසියන් සහ සුදු ජාන
Lankawe tyeda ban ganna? 5000 wath athi neda?Royal Dansk Danish Cookies nam India wala hadanne na ban man danna widihata. Duplicate product ekak nam hadnawa athi. Meke original cookie eka pattama rasai.
Man nam UK walin gaththe machan. £3iLankawe tyeda ban ganna? 5000 wath athi neda?
මොකක්ද නැගිටලා තියෙන්නේ පයියද?ඉන්දියන් උන්ට හිනා උනාට උන් නැගිටින නැගිටිල්ල එක්ක අපේ උන්ට හැරෙන්නවත් බෑ. තියෙන කුහක කම් වලට හිනා වෙවී ඉන්නවා
හාමොකක්ද නැගිටලා තියෙන්නේ පයියද?
උන්ගේ නැගිටීම නිකන් චීනෙට alternative එකක් හදන්න ඇමෙරිකාවේ උන් කරන බොරු media hype කිරිල්ලක් විතරයි. ඕකුන්ට චීනේ ඉන්න තැනට එන්න තව අවුරුදු 200 ක් ගියත් බෑ