Made in india බඩු ඵපා කරවන්න ලොකු රැල්ලක් යනවා නේද...🤔

CorD SaC

Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    ඉන්දියන් උන්ට හිනා උනාට උන් නැගිටින නැගිටිල්ල එක්ක අපේ උන්ට හැරෙන්නවත් බෑ. තියෙන කුහක කම් වලට හිනා වෙවී ඉන්නවා
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,286
    12,347
    113
    Ohio, USA
    Meywata Hina wenna Leysi... Anthimata Un Kalu Hama Nisa Sri Lankan Awatath Indian Awata wage Karanna Gaththoth Anthimata Theyrei Uda panapu Eke Rasa...
    Mama Ehema Kiyanne Moda Sinhalu, Suddek Deyak Kiwwoth, Paswahan Dahasak Buduwenna Swaminee Obathumanlaa WitharaMai Hari.. Kiyana Mathey Inna Niwata.. NIyaalu.. Nayata Kahina... Jathiyak..
     

    clumsyhulk

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,451
    13,043
    113
    🌎

    Made in india බඩු​

    hq720.jpg

    ec53f711f7155ced81546260b0312bae.jpg
     
    • Haha
    Reactions: War Fighter

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    ඇත්ත ඉතින් ඕකනම්
    කවරෙ කොලිටියට තිබුනට හදන භාජනයට රෙන්නෙ නැතිටික විතරයි ඩස්පයො
    දන්නෙ නැති හුත්තවල් කියවන්නෙ නැතුව අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭

    @redux ඇත්තද මේ
    මෙතනට ඇවිල්ල පුක පලාගෙන්නෙ නැතුව අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭
    ------ Post added on Nov 14, 2025 at 3:41 PM
     

    bulkhead

    Well-known member
  • Nov 19, 2015
    4,165
    407
    83
    දන්නෙ නැති හුත්තවල් කියවන්නෙ නැතුව අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭


    මෙතනට ඇවිල්ල පුක පලාගෙන්නෙ නැතුව අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭
    ------ Post added on Nov 14, 2025 at 3:41 PM
    යැයි යැයි තමා. අම්ම මතක් කරල අතේ ගහල ආවද කක්තාරක ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙපුතා 🤭🤭
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    Leyland විතරයි බං මහා භාරතයෙන් ආව විශිෂ්ථතම නිර්මාණයකට තියෙන්නෙ. :yes: :love::P
    Leyland එක English බ්‍රැන්ඩ් එකක්, ඉන්දියාවෙ ටාටා එකෙන් ගත්තා.

    not really samahara Indian ewa tianawa hithanna beri quality hugakma Japanese structure eke yana ewa
    එ ඉන්දියන් වාහනෙ ඔබට ගන්න වාසනාව ලැබෙවා.
    ------ Post added on Nov 14, 2025 at 4:51 PM
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,118
    113
    ඉන්දියන් උන්ට හිනා උනාට උන් නැගිටින නැගිටිල්ල එක්ක අපේ උන්ට හැරෙන්නවත් බෑ. තියෙන කුහක කම් වලට හිනා වෙවී ඉන්නවා
    මොකක්ද නැගිටලා තියෙන්නේ පයියද?

    උන්ගේ නැගිටීම නිකන් චීනෙට alternative එකක් හදන්න ඇමෙරිකාවේ උන් කරන බොරු media hype කිරිල්ලක් විතරයි. ඕකුන්ට චීනේ ඉන්න තැනට එන්න තව අවුරුදු 200 ක් ගියත් බෑ
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    මොකක්ද නැගිටලා තියෙන්නේ පයියද?

    උන්ගේ නැගිටීම නිකන් චීනෙට alternative එකක් හදන්න ඇමෙරිකාවේ උන් කරන බොරු media hype කිරිල්ලක් විතරයි. ඕකුන්ට චීනේ ඉන්න තැනට එන්න තව අවුරුදු 200 ක් ගියත් බෑ
    හා 😂😂