MATCH horoscope software

blueblood

Member
Apr 1, 2007
2,045
94
0
Malaysia
MATCH thamai software eke nama machan...XP walata thamai wada..mata dana ganna oni e software eka harida kiyala mokada kella ge lagne wenas ekak ne thiyenne
 

1118lakmalkumara

Well-known member
  • May 21, 2009
    30,488
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    MATCH thamai software eke nama machan...XP walata thamai wada..mata dana ganna oni e software eka harida kiyala mokada kella ge lagne wenas ekak ne thiyenne

    Apatath diyan balanna :P eka ban soft eka hadapu ekage vidiha thamai hariyata hadalanam computer eken baluwath ekai manual baluwath ekai porondam okkoma ekaine ;)
     
    • Like
    Reactions: blueblood