Me design eka patta ne 😍 heaven ekak wage

Candid-B

Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,356
    1
    61,947
    113
    Mother Earth
    මරු බන්. අපේ වගේ හරි හතරැස් හිරගෙවල් නෙමෙයි. සුද්දෝ ගෙවල් වලට ගොඩක් අඩුවෙන් වියදම් කරන්නේ. ඒකට අපේ රටේ හතරවටේ තාප්ප ගහල තට්ටු 3ට ගේ හදලා මැරෙනකන් ලෝන් ගෙවනවා. 😁
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,637
    7,702
    113
    මරු බන්. අපේ වගේ හරි හතරැස් හිරගෙවල් නෙමෙයි. සුද්දෝ ගෙවල් වලට ගොඩක් අඩුවෙන් වියදම් කරන්නේ. ඒකට අපේ රටේ හතරවටේ තාප්ප ගහල තට්ටු 3ට ගේ හදලා මැරෙනකන් ලෝන් ගෙවනවා. 😁
    C7wdjbs.gif
     
    • Like
    Reactions: WendaMaster

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    මරු බන්. අපේ වගේ හරි හතරැස් හිරගෙවල් නෙමෙයි. සුද්දෝ ගෙවල් වලට ගොඩක් අඩුවෙන් වියදම් කරන්නේ. ඒකට අපේ රටේ හතරවටේ තාප්ප ගහල තට්ටු 3ට ගේ හදලා මැරෙනකන් ලෝන් ගෙවනවා. 😁
    Unge itin samanya geyak gahanda 100K wthr yanawa ne ~koti 3k wtr. Mn dakka tiny home gahannat e wage ganan yanawa. Mehe itin dan bari unata ape ammala tattu 2ke ekak under 10m wage viyadan karala gahala tynw. Danut itin tattu 2 ekak ghnna koti 3k yanne nti wei hbi
     
    • Like
    Reactions: WendaMaster

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,356
    1
    61,947
    113
    Mother Earth
    Unge itin samanya geyak gahanda 100K wthr yanawa ne ~koti 3k wtr. Mn dakka tiny home gahannat e wage ganan yanawa. Mehe itin dan bari unata ape ammala tattu 2ke ekak under 10m wage viyadan karala gahala tynw. Danut itin tattu 2 ekak ghnna koti 3k yanne nti wei hbi
    මොකටද බන්. Maintain කරන්න කොච්චර අමාරුද. පිටරටවල ගොඩක්තා අය තාප්ප ගහන්නෙත් නෑ. Simple life බන්. ❤️
     
    • Like
    Reactions: WendaMaster