මේ Mechanical Keyboard එක ගත්තු අය ඉන්නවද
2nd option එක විදියට තියාගන්න ගන්න හදන්නෙ. durability කොහොමද. විශේෂයෙන් දැනගන්න ඕන battery life time.
bluetooth 5.0, wifi තියේ adaptor ගහන් කැරකෙන්න ඕන නෑ.
https://vi.aliexpress.com/item/1005005738622480.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreThisSeller.4.72aek5pvk5pvBB&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=ed043f89-9c48-43ed-a0fc-93fc04d19a25&_t=gps-id
cDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:ed043f89-9c48-43ed-a0fc-93fc04d19a25,tpp_buckets:668#2846#8114#1999&pdp_npi=4@dis!LKR!17170.66!7763.88!!!408.48!184.70!@2101585c17240477445965988e3077!12000034168022806!rec!LK!164978625!X&utparam-url=scene
cDetailBottomMoreThisSeller|query_from:
2nd option එක විදියට තියාගන්න ගන්න හදන්නෙ. durability කොහොමද. විශේෂයෙන් දැනගන්න ඕන battery life time.
bluetooth 5.0, wifi තියේ adaptor ගහන් කැරකෙන්න ඕන නෑ.
https://vi.aliexpress.com/item/1005005738622480.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreThisSeller.4.72aek5pvk5pvBB&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=ed043f89-9c48-43ed-a0fc-93fc04d19a25&_t=gps-id
Last edited:
ඇඟේ හයියට ඔබන්න ගියත් එපා වෙනව.
handrest ekak ganna aulnam