menna $50 !

DuKeNukem

Member
May 28, 2010
632
27
0
2nd Earth

2hdcwnq.jpg
 
Last edited:

GIhan GTR

Well-known member
  • Oct 8, 2008
    7,540
    779
    113
    RighT HerE
    Points 200කට $50 ලැබෙනවා...
    Points ලැබෙන්නේ අපි තව කට්ටිය Recruit කරනවාට...
    එක්කෙනෙක්ව Recruit කලොත් Point 1ක් ලැබෙනවා...
     

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    ya ya ! kohoma hari $50 hoya gaththa ! :) erh meka gannath ara wagema surveys karanna wenawa.mama 2ka 3k ma kala eth thama naa :no:

    mamath surveys 3 k kala, samahara eewaye kiyanawa US witharai kiyala. eeth kohoma hari VPN eka use karala kala. dan tawa ekak karanna kiyanawa. ada raata eeka karanna oone mokada welathiyenne kiyala balanna. ara online games gahanna yanna epa. e magule file ekak DL wenawa. eeke virus thiyanawa.
     

    L-smacker

    Member
    Jan 22, 2010
    1,450
    119
    0
    West Virginia
    මචන් ඔය උබලා දාන link එකක් click කරාම උබලාට point එකක් එනවද?

    click karanna vitharadha ona point ekak ena? nathnam reg vennath onada?
     

    DuKeNukem

    Member
    May 28, 2010
    632
    27
    0
    2nd Earth
    mamath surveys 3 k kala, samahara eewaye kiyanawa US witharai kiyala. eeth kohoma hari VPN eka use karala kala. dan tawa ekak karanna kiyanawa. ada raata eeka karanna oone mokada welathiyenne kiyala balanna. ara online games gahanna yanna epa. e magule file ekak DL wenawa. eeke virus thiyanawa.


    ela ela ! monakarala hari meka ganna ona :)
     

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    මචන් ඔය උබලා දාන link එකක් click කරාම උබලාට point එකක් එනවද?

    click karanna vitharadha ona point ekak ena? nathnam reg vennath onada?

    Reg wenna oone, iita passe ara api damma wage oyaatath link ekak denawa. a link eka kohe kohe har daala click karawaganna oone. oya athare surveys ehema karanna kiyanawa. ethakota thamai wede lede wenne

    me thread eka balanna
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=816025