sahodaraya man kiyapu widihata weda karala wagei. bohoma santhoosai.
erh meka gannath ara wagema surveys karanna wenawa.mama 2ka 3k ma kala eth thama naa 
ya ya ! kohoma hari $50 hoya gaththa !erh meka gannath ara wagema surveys karanna wenawa.mama 2ka 3k ma kala eth thama naa
![]()
මචන් ඔය උබලා දාන link එකක් click කරාම උබලාට point එකක් එනවද?
click karanna vitharadha ona point ekak ena? nathnam reg vennath onada?

mamath surveys 3 k kala, samahara eewaye kiyanawa US witharai kiyala. eeth kohoma hari VPN eka use karala kala. dan tawa ekak karanna kiyanawa. ada raata eeka karanna oone mokada welathiyenne kiyala balanna. ara online games gahanna yanna epa. e magule file ekak DL wenawa. eeke virus thiyanawa.


මචන් ඔය උබලා දාන link එකක් click කරාම උබලාට point එකක් එනවද?
click karanna vitharadha ona point ekak ena? nathnam reg vennath onada?