SLT eken dena ZTE zxdl852 ekata WINDOWS 7 walata drivers tiyada?
latekid Member Aug 16, 2009 1,590 27 0 Dec 9, 2009 #1 SLT eken dena ZTE zxdl852 ekata WINDOWS 7 walata drivers tiyada?
elaballa Member Oct 16, 2009 5,402 161 0 Sandanaya.com Dec 10, 2009 #2 vista walata thiyenawa 7 tath athi
latekid Member Aug 16, 2009 1,590 27 0 Dec 10, 2009 #3 elaballa said: vista walata thiyenawa 7 tath athi Click to expand... macho umbata sureda? koheda tiyenne? mama google parak damma specofic win 7 tibbe na.tiyanawanam link eka or upload karanawada? tnx in advance
elaballa said: vista walata thiyenawa 7 tath athi Click to expand... macho umbata sureda? koheda tiyenne? mama google parak damma specofic win 7 tibbe na.tiyanawanam link eka or upload karanawada? tnx in advance
elaballa Member Oct 16, 2009 5,402 161 0 Sandanaya.com Dec 10, 2009 #4 latekid said: macho umbata sureda? koheda tiyenne? mama google parak damma specofic win 7 tibbe na.tiyanawanam link eka or upload karanawada? tnx in advance Click to expand... Vista walata mama modem eke drivers install kara wada karanawa Windows 7 ta wada naha wage neda http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=181650&mode=linear vista eka http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=156685&mode=linear
latekid said: macho umbata sureda? koheda tiyenne? mama google parak damma specofic win 7 tibbe na.tiyanawanam link eka or upload karanawada? tnx in advance Click to expand... Vista walata mama modem eke drivers install kara wada karanawa Windows 7 ta wada naha wage neda http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=181650&mode=linear vista eka http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=156685&mode=linear
latekid Member Aug 16, 2009 1,590 27 0 Dec 10, 2009 #5 elaballa said: Vista walata mama modem eke drivers install kara wada karanawa Windows 7 ta wada naha wage neda http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=181650&mode=linear vista eka http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=156685&mode=linear Click to expand... eka thama ban visata dala baha 7 thama danna one,but me modem eka wada na ,wadk na XP walama inna wei wagge
elaballa said: Vista walata mama modem eke drivers install kara wada karanawa Windows 7 ta wada naha wage neda http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=181650&mode=linear vista eka http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=156685&mode=linear Click to expand... eka thama ban visata dala baha 7 thama danna one,but me modem eka wada na ,wadk na XP walama inna wei wagge