oka dan enne na,dan thiyenne SA100 kiyala ekak.ekanam amu chora.samsung nathuwa wena brand ekakata yanna balapan,oya price wala samsung hoda monitors dan na wage.Acer wage ekak try karapan
oka dan enne na,dan thiyenne SA100 kiyala ekak.ekanam amu chora.samsung nathuwa wena brand ekakata yanna balapan,oya price wala samsung hoda monitors dan na wage.Acer wage ekak try karapan