monitor help!!!

Iron Monger

Well-known member
  • Apr 4, 2011
    12,778
    2,387
    113
    ලුණුවිල.
    samsung-bx2031.jpg


    Samsung BX2031 .....Back led , meka mama hathe 14750/= unity eken
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,623
    2,132
    113
    ela ok machan!


    mekath ela wage unity eke mona shop ekenda gatte???
    oka dan enne na,dan thiyenne SA100 kiyala ekak.ekanam amu chora.samsung nathuwa wena brand ekakata yanna balapan,oya price wala samsung hoda monitors dan na wage.Acer wage ekak try karapan
     

    gamaya1

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,076
    53
    48
    pal kote
    oka dan enne na,dan thiyenne SA100 kiyala ekak.ekanam amu chora.samsung nathuwa wena brand ekakata yanna balapan,oya price wala samsung hoda monitors dan na wage.Acer wage ekak try karapan

    ela machan mamath baluwe aoc ganna. 20 inch ekak dala thibuna redline price list eke 15kata eka ganna hitiye dan eka list karala naha.