අයෙත් පච කියන්න නේ මේ ඔක්කොම.. කොහොම පච අනුර කෑමක් කද්දී මිනිසුන්ගෙන්![]()
![]()
ane pako dan ethakota anith ewun rata palane kare aththa kiyalada. pnna logic ubalage nam.. පව් පකයාane pako dan ethakota anith ewun rata palane kare aththa kiyalada. pnna logic ubalage nam
වහලෙක් කතා කරයි.... office එකේ youtube යන්න දෙන්නේ නෑranilge gu kana ponayo tika warella polimata
ranilge gu kana ponayo tika warella polimata
වහලෙක් කතා කරයි.... office එකේ youtube යන්න දෙන්නේ නෑ![]()
![]()
![]()
සෝ සෑඩ්
මුලින්ම ඔය වහල් භවයෙන් මිදිලා ඉදින්... මූ මේකට එන්නෙත් හොරෙන්
------ Post added on Oct 19, 2024 at 10:55 PM
උබට තමා රිදිලා තියෙන්නේ..ranilge gu kana ponnayo enna kiuwahama ona @netudara ridawagena awilla
උබට තමා රිදිලා තියෙන්නේ..![]()
![]()
කරන්නෙම හොර වැඩ... ඊට පස්සේ හොරකම් නොකරපු මිනිසුන්ට හොරා හොරා කියනවා.. ඔප්පු කරන්න කිව්වා ම මික් නෑ.. වහලා
![]()
ubala koheda hutho hitiye anith un mechara ratata kelawadi. lajja nadda huthige putho bitharayak allan dagalanna.ane pako dan ethakota anith ewun rata palane kare aththa kiyalada. pnna logic ubalage nam.. පව් පකයා
![]()
වහලෙක් කතා කරයි.... office එකේ youtube යන්න දෙන්නේ නෑ![]()
![]()
![]()
සෝ සෑඩ්
මුලින්ම ඔය වහල් භවයෙන් මිදිලා ඉදින්... මූ මේකට එන්නෙත් හොරෙන්
------ Post added on Oct 19, 2024 at 10:55 PM
ආරක්ශාව නම් අවුලක් නෑ බන් අර කෝකියෝ 16 කතාවට නම් රනිල්ගෙන් උත්තරයක් ඕනෙම වෙනවා. ඒක ඈත්ත නම් හෙන චාටර් ඉල්ලීමක් ඒකබොරු !!
ආරක්ෂාවට 163ද කියාද කියල තීරණය කරන්නේ රජයේ ආරක්ෂක කමිටුවකින් කියලා පොලිස්පති කිව්වා . .
මූ ආයිත් ස්ටේජ් වල කෙබර ගහනව ජනාදිපති වෙලත් .
ඔය ජනාදිපති අංශය කියලා කියන්නේ එකෙක් ගෙදරින් උදේට ඇදුමක් දාගෙන එන එකක් නෙවෙයි . ඔය උගේ ගෙදර ඌටයි ගෑනිටයි කෑම උයල දෙන කෝකියෝ කියලා ද උබ හිතන්නේ ??ආරක්ශාව නම් අවුලක් නෑ බන් අර කෝකියෝ 16 කතාවට නම් රනිල්ගෙන් උත්තරයක් ඕනෙම වෙනවා. ඒක ඈත්ත නම් හෙන චාටර් ඉල්ලීමක් ඒක

විශ්රාමික ජනදිපති මචන්. කෝකියෝ 16ක් ඕනේද?ඔය ජනාදිපති අංශය කියලා කියන්නේ එකෙක් ගෙදරින් උදේට ඇදුමක් දාගෙන එන එකක් නෙවෙයි . ඔය උගේ ගෙදර ඌටයි ගෑනිටයි කෑම උයල දෙන කෝකියෝ කියලා ද උබ හිතන්නේ ??
කවුද ඕක රනිල් ඉල්ලලා කියලා කියන්නේ ??විශ්රාමික ජනදිපති මචන්. කෝකියෝ 16ක් ඕනේද?