moratuwa පැත්තේ අලුත් මාලු බෝට්ටුවෙන් බාද්දිම ග&#350

megarushan

Active member
  • Nov 14, 2009
    281
    36
    28
    moratuwa පැත්තේ අලුත් මාලු බෝට්ටුවෙන් බාද්දිම ග&#350

    මචන්ලා moratuwa පැත්තේ අලුත් මාලු බෝට්ටුවෙන් බාද්දිම ගන්න තැනක් දන්නවද?
    moratuwa angulana galkissa line එකේ වගේ
     

    wdsmedia

    Active member
  • Feb 14, 2009
    597
    60
    28
    මචන්ලා moratuwa පැත්තේ අලුත් මාලු බෝට්ටුවෙන් බාද්දිම ගන්න තැනක් දන්නවද?
    moratuwa angulana galkissa line එකේ වගේ

    Moratuwa town ekata awillaa......aluth galu pareee panadura pathata yannee.....yanakota......raoundabobut ekak hambenawa.....eeken dakunata dannee.....dala ahannee modhara paara da kyla.....modhara paree...kerawalatama yannee......eeee pathata kiyanne oruwella kyla.....ethanin uba oy akyna jathiya maalu gane puluwann.....

    ethana nathi unoth.....
    eee parema ai roundabout eka gaawata enne....awilla....eeken.....right turn eka gannee.....gathu gaman ...wam atha pathee maluuu thiyanwa......nathnann....

    paalama pahukaran gihilla...walane budu pilime pahukarala.panadure pathana yana kotama.....petrol shed eka pahu una gaman....right ekata dannee.....ee pare podi gihilla....ai left ekata danee......eeee para thamai.....hospital eka pitipasse pathen yannee.....

    eeee pare ground eka pahuwela tika durak yanakota thiyanwa thawa pot ekak...malu gannee...ethana maluth hodai luu.....
     

    megarushan

    Active member
  • Nov 14, 2009
    281
    36
    28
    Moratuwa town ekata awillaa......aluth galu pareee panadura pathata yannee.....yanakota......raoundabobut ekak hambenawa.....eeken dakunata dannee.....dala ahannee modhara paara da kyla.....modhara paree...kerawalatama yannee......eeee pathata kiyanne oruwella kyla.....ethanin uba oy akyna jathiya maalu gane puluwann.....

    ethana nathi unoth.....
    eee parema ai roundabout eka gaawata enne....awilla....eeken.....right turn eka gannee.....gathu gaman ...wam atha pathee maluuu thiyanwa......nathnann....

    paalama pahukaran gihilla...walane budu pilime pahukarala.panadure pathana yana kotama.....petrol shed eka pahu una gaman....right ekata dannee.....ee pare podi gihilla....ai left ekata danee......eeee para thamai.....hospital eka pitipasse pathen yannee.....

    eeee pare ground eka pahuwela tika durak yanakota thiyanwa thawa pot ekak...malu gannee...ethana maluth hodai luu.....

    ela ela machan moratuwa modara nam math ahala tiyenawa modara malu ganna udenma yanna oneda ban dawal 11 ta 12 ta witara nati weida
    thanks machan.
     

    මරුසිරා

    Well-known member
  • Mar 5, 2012
    14,353
    1,577
    113
    out of the blue
    දෙහිවල එහෙමනම් පරණ මාළු බෝට්ටුවේ දැන් ගිහින් පොඩි රවුමක් ගහල අපහු විකුනනන්වලු දැන් අල්ලපුව කියල:P:rofl:
     
    • Like
    Reactions: Red-Cat

    mdrc111

    Well-known member
  • Oct 13, 2009
    5,543
    1,505
    113
    දක්ශින දේශය
    මෝදර අලුත් මාළු වගේම පරණ මාළුත් තියෙනවා..
    මම මාළු ගන්නෙ මොදරින් තමා..
    හොදට බලල ගනින්..
    1kG වලට වඩා වැඩි මාලු තමා ගොඩක් තියෙන්නෙ....
    බෝට්ටුවෙන් ගන්නවනම් උදේ 6ට7ට වත් පලයන්
    නැතිනම් එතන තියෙන කඩ 2න් එකකින් තමා ගන්න වෙන්නෙ


    google map
     
    Last edited:

    sha_nisha

    Junior member
  • Jan 14, 2009
    564
    24
    18
    modarata enneth godak paliyagodin ...aluth maalu ganna nam dala adina time ekata uyan kale yanna paanadura..
     

    thilaapiya

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,062
    287
    83
    Moratuwa town ekata awillaa......aluth galu pareee panadura pathata yannee.....yanakota......raoundabobut ekak hambenawa.....eeken dakunata dannee.....dala ahannee modhara paara da kyla.....modhara paree...kerawalatama yannee......eeee pathata kiyanne oruwella kyla.....ethanin uba oy akyna jathiya maalu gane puluwann.....

    ethana nathi unoth.....
    eee parema ai roundabout eka gaawata enne....awilla....eeken.....right turn eka gannee.....gathu gaman ...wam atha pathee maluuu thiyanwa......nathnann....

    paalama pahukaran gihilla...walane budu pilime pahukarala.panadure pathana yana kotama.....petrol shed eka pahu una gaman....right ekata dannee.....ee pare podi gihilla....ai left ekata danee......eeee para thamai.....hospital eka pitipasse pathen yannee.....

    eeee pare ground eka pahuwela tika durak yanakota thiyanwa thawa pot ekak...malu gannee...ethana maluth hodai luu.....

    මෝදර ඕනි වෙලාවක බඩු හෑව් මචන්. පානදුරේ පාලම ලග මාලු නම් ගන්න එපා කොල්ලෝ. දෙන්නෙ පරණ මළ ජරාව. අනිත් එක වළාන පාරෙ ස්පොට් එකෙත් බඩු තියෙනවා හෑබෑයි මම නම් අරන් නෑ.උදේ 8-9 වෙනවා මට මතක විදියට ඒ ස්පොට් එකේ නම් මාළු ගන්න. අනිත් එක හවස නම් 9 විතර වෙනකල් තියෙනවා.හෑබෑයි මම නම් මෙතනින් මාළු අරන් නෑ. මෝදර පලයන්.බඩු ෂුවර්
     

    megarushan

    Active member
  • Nov 14, 2009
    281
    36
    28
    Ada ude modarin malu gatta machanla bottuwen kelinma ganna bari katawak Tama un kiwwe etana Tina lallakin gatte parawu 800 ganak kg eka salayat 250 per kg gaananam wadi tikak ude 6 30 ta giye.bottuwen ganna bari seen eka attakda da machanla
     

    Melon8

    Well-known member
  • Dec 19, 2014
    2,104
    2,344
    113
    Ada ude modarin malu gatta machanla bottuwen kelinma ganna bari katawak Tama un kiwwe etana Tina lallakin gatte parawu 800 ganak kg eka salayat 250 per kg gaananam wadi tikak ude 6 30 ta giye.bottuwen ganna bari seen eka attakda da machanla

    පෑලියගොඩින් සාලයෝ කිලෝ එක 140ට ගන්ඩ තිබ්බ අලුත්ම එක.:D