මචන්ලා moratuwa පැත්තේ අලුත් මාලු බෝට්ටුවෙන් බාද්දිම ගන්න තැනක් දන්නවද?
moratuwa angulana galkissa line එකේ වගේ
Moratuwa town ekata awillaa......aluth galu pareee panadura pathata yannee.....yanakota......raoundabobut ekak hambenawa.....eeken dakunata dannee.....dala ahannee modhara paara da kyla.....modhara paree...kerawalatama yannee......eeee pathata kiyanne oruwella kyla.....ethanin uba oy akyna jathiya maalu gane puluwann.....
ethana nathi unoth.....
eee parema ai roundabout eka gaawata enne....awilla....eeken.....right turn eka gannee.....gathu gaman ...wam atha pathee maluuu thiyanwa......nathnann....
paalama pahukaran gihilla...walane budu pilime pahukarala.panadure pathana yana kotama.....petrol shed eka pahu una gaman....right ekata dannee.....ee pare podi gihilla....ai left ekata danee......eeee para thamai.....hospital eka pitipasse pathen yannee.....
eeee pare ground eka pahuwela tika durak yanakota thiyanwa thawa pot ekak...malu gannee...ethana maluth hodai luu.....