මචන්ල ලොකු Help එකක් ඔනි.. DJ කරන්න හොදම professional Software මොනවද...
hiranlahiru2015 Well-known member May 6, 2015 1,341 747 113 Gampaha Mar 19, 2018 #1 මචන්ල ලොකු Help එකක් ඔනි.. DJ කරන්න හොදම professional Software මොනවද...
jamiezue Well-known member Jul 28, 2008 12,071 1 8,924 113 -~උලක් උඩ-~ Mar 19, 2018 #2 Native Instruments TRAKTOR Pro Serato DJ Reactions: hiranlahiru2015
hiranlahiru2015 Well-known member May 6, 2015 1,341 747 113 Gampaha Mar 19, 2018 #3 jamiezue said: Native Instruments TRAKTOR Pro Serato DJ Click to expand... thanks bro rep++