Awlak na bro.Thanks 4 the commentna lokka..mama nokia user knek nemei...


Thanks bro.I will tell him to try.Machan oke sms save wena memory eka change karapan
oke 16gb neda thiyenne?
ethakota mail okkoma ekata save wenawa
Thanks bro.I'll try bro.*#7370# Gahala Security Code 1 Denna (12345) Phone i Reset Wenava. Habai Phone Memory Eke Data Erase Wenawa Contacts Ekkama.
Thawa Wadak Karanna Puluwan. Phone 1 off karala (*,3,Call Key) Butten 3 ma obagena inna gaman On Karanna.
Reset unata passe Communications >Masseging >Options> Settings Walin>Other Gihin Memory in use > Mass Memory
