Need help N97

Elcid

Member
Dec 22, 2009
4,123
331
0
37
in a mathematical formula
Friends,Ape aiyage N97 4n eke mail for exchange dala thiyenne.Ena mail okkoma 4n eke main memory ekatalu save wenne.dan memory full wela.Mail enneth na.Meke thiyena mail delete karannath ba.Mail mass memory ekata send wenna hadanna puluwan widiyak dannawada kawru hari. :(
:(
 

wasangaama

Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    *#7370# Gahala Security Code 1 Denna (12345) Phone i Reset Wenava. Habai Phone Memory Eke Data Erase Wenawa Contacts Ekkama.
    Thawa Wadak Karanna Puluwan. Phone 1 off karala (*,3,Call Key) Butten 3 ma obagena inna gaman On Karanna.
    Reset unata passe Communications >Masseging >Options> Settings Walin>Other Gihin Memory in use > Mass Memory
     
    Last edited:

    Elcid

    Member
    Dec 22, 2009
    4,123
    331
    0
    37
    in a mathematical formula
    *#7370# Gahala Security Code 1 Denna (12345) Phone i Reset Wenava. Habai Phone Memory Eke Data Erase Wenawa Contacts Ekkama.
    Thawa Wadak Karanna Puluwan. Phone 1 off karala (*,3,Call Key) Butten 3 ma obagena inna gaman On Karanna.
    Reset unata passe Communications >Masseging >Options> Settings Walin>Other Gihin Memory in use > Mass Memory
    Thanks bro.I'll try bro. :) :)