Need Help

Ruwan_D

Member
Oct 18, 2014
558
36
0
Machan la mage yaluwekta NAITA eke nursing exam eka karanna kiyala awilla thiyenawa. eya pvt nurse kenek. eyata NAITA nursing exam eka kalama registration ekak labenawalu. mata oni NAITA eke ehema sample papers ehema thiyena kenek innawa nam mata ewanna puluwana da loku help ekak

Thank you.
 

dmtx

Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    Naita head office 1 , Final exam ekata kalin seminar ekak thiynwa NVQ exam ekata vithark register unea ayatath. podk hoyala balapn okatath athi