Ane mata netbeans ekka ireport connect karana steps tika danna ekkenk kiyala dennako:(:(:(:(
janaka33 Member Feb 12, 2008 4,182 94 0 Kandy Apr 4, 2010 #1 Ane mata netbeans ekka ireport connect karana steps tika danna ekkenk kiyala dennako