read the post..... link ekak deela thiyenne eka download karala ahala balanna....ithin mokakda ona song eka????![]()
.... weradila hari eka ara Julia movie eke song ekakda????ah ehemada ela ela man me nikan guess kale eka hari wageme Rimix Aka Nam ne Bt Norma Version Akak EK Dala Thibba.l

read the post..... link ekak deela thiyenne eka download karala ahala balanna....
anyway sorry brother eka mama ahuwe adamai![]()
.... weradila hari eka ara Julia movie eke song ekakda????




ok i think this is da song nt sure though....