Gm mchnz......
Ude paandarama mata big help 1k one.
Mata xvid and mp4 video codecs tkak hoyala denna puluwanda xp sp 3 walata. (working ewa tkak bn. Umbala use karana ewa nam godak hondayi)
Mata screen recording 1k karanna one mchnla xvid hari mp4 walin hari. Ekata video codec 1 illanawo.......

Ude paandarama mata big help 1k one.
Mata xvid and mp4 video codecs tkak hoyala denna puluwanda xp sp 3 walata. (working ewa tkak bn. Umbala use karana ewa nam godak hondayi)
Mata screen recording 1k karanna one mchnla xvid hari mp4 walin hari. Ekata video codec 1 illanawo.......
