දැංවත් කියපංකෝ මොන එකකටද ලයික් කොරන්ඩයි කිව්වේ....උබ කිව්වා . අපි කරා




w*saviehehehe thawa tikakin ekek thread ekak dawi mata like aran denna baruwa GF mawa dala giya kiyala![]()
![]()




oke machan 1st 20 inna eun thamai finals yanne
meki 21th position hitiye aparade nulen miss une![]()



ow me sonnaya kiwwe 30min kalinතනිකර උබේ වැරැද්ද පිට ගිය එකට නං
කලින් කිව්වනං ෆේක් වලින් හරි ගේම දෙන්න තිබ්බා

ow me sonnaya kiwwe 30min kalin
gani pita giya dan ithin atha pamani![]()

ow me sonnaya kiwwe 30min kalin
gani pita giya dan ithin atha pamani![]()








තනිකර උබේ වැරැද්ද පිට ගිය එකට නං
කලින් කිව්වනං ෆේක් වලින් හරි ගේම දෙන්න තිබ්බා
ow me sonnaya kiwwe 30min kalin
gani pita giya dan ithin atha pamani![]()
ඔව් බං...රෙන්ඩ පු** * එනකොට තමා මතක් වෙන්නේ
ko yako link eka![]()







