Netflix කැත කොට සින්හලුන්ගෙ අතට එන්නෙ මෙහෙමයි

Anonymous_Abstract

Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    ithin bn YT traffic wadi nadda meeta wada
    apoo youtube mekata vada godak vedi 35-40 Billion Traffic. thawa FB,Insta,Pornhub,Xnnx,Xvedios uth munta vada godak vedi traffic eka

    Netflix kiyanne Youtube lage competitors kenek newai youtube ta competitors ekkenai inne 2010 idan technology wise and traffic wise "Pornhub". Youtube down vunath oka down venna na.

    youtube and pornhub unge system nam api hithanavata vada patta advance. untama kiyala ungema ad systems idan thiyanava
     
    Last edited:

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    apoo youtube mekata vada godak vedi 35-40 Billion Traffic. thawa FB,Insta,Pornhub,Xnnx,Xvedios uth munta vada godak vedi traffic eka

    Netflix kiyanne Youtube lage competitors kenek newai youtube ta competitors ekkenai inne 2010 idan technology wise and traffic wise "Pornhub". Youtube down vunath oka down venna na.

    youtube and pornhub unge system nam api hithanavata vada patta advance
    ow unge delivery methods wenas wenna puluwan, mokada google ekata wenama massive network ekak tyenwane worldwide, mindgeek ekath ehema thamai internet traffic walin loku portion ekak unge. Netflix godak ara seamless experience VOD customers lata denna try karanne.

    lankaweth eka eka puk flix awa habai sarthaka na mn hithanne, dialog eka nm push krnwa sahenna unge viu eka
     
    • Like
    Reactions: Anonymous_Abstract

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    lankaweth eka eka puk flix awa habai sarthaka na mn hithanne, dialog eka nm push krnwa sahenna unge viu eka
    netflix uth venasak na ban oya vage veda thami karanne Roku eka supriyata negala awa apple tv,chromecast okkotama vada mun oka buy karala private channels tika cancel kara anna den profit loss
     

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    mata mathaka na hariyata oka poddak parana news ekak 2021 sep or oct vala.oya velave nam kiyavune godak usersla list karala thiyenne private channels hinda munge subscription ekata balen ganna oka kare kiyala
    na oka awe me awrudde 1Q eke, na mcn revenue generatation eka wadi kara gnna seen ekak tyenne ethana. samahara kiyanawa dosent make sense kiyalath apahu nm saddayak na
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    na oka awe me awrudde 1Q eke, na mcn revenue generatation eka wadi kara gnna seen ekak tyenne ethana. samahara kiyanawa dosent make sense kiyalath apahu nm saddayak na
    ow feb/march idala thamai private channel remove kare namuth remove karanava kiyala announce kare 2021 sep nethnam oct. "revenue generatation eka wadi kara gnna" unge boruwa AdultTime kiyala streaming service ekak thibba dannava athi uba unva thami vedipura list karala thibbe anithimata aluth TOS eka genava unta verfied channel vidiyatath enna beriva
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: parallax

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    ow feb/march idala thamai private channel remove kare namuth remove karanava kiyala announce kare 2021 sep nethnam oct. "revenue generatation eka wadi kara gnna" unge boruwa AdultTime kiyala streaming service ekak thibba dannava athi uba unva thami vedipura list karala thibbe anithimata aluth TOS eka genava unta verfied channel vidiyatath enna beriva
    mn roku nm use karalama na bn Hulu, netflix witharai/ dan nm oya mkth na kelinma indian/SE asian pirate streaming site ekak search karala hoyagena balanwa eka easy, puduma karadarayak VPN ehema dagena balanna giyama huththa
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    mn roku nm use karalama na bn Hulu, netflix witharai/ dan nm oya mkth na kelinma indian/SE asian pirate streaming site ekak search karala hoyagena balanwa eka easy, puduma karadarayak VPN ehema dagena balanna giyama huththa
    math hema subscription ekama gaththa Netflix,HBO Max,Disney + Hostar,Spotify ubata kiyanne Ullu idala gaththa. aparada salli. mata subscriptions valata dunnu salli valata satisfies venna puluwan naughty america and onlyfans vitharai
     
    • Haha
    Reactions: parallax

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    උන් දන්නෙත් නැතුව ඇති මිට්ටන්ට නෙට්ෆ්ලික්ස් බලන්න වෙනම ඩේටා පැකේජ් එකක් ගන්න ඕන බව 🙃 ඕව මොනාද මෙව්වනෙ ඉන්ජිනියරින් 😋
    aneda kiyanna, Data tikak hariyata den na, dan daily 1gb data mobile thibath madi, mokda dan issrata wada data transfer wenwa,
     
    • Sad
    Reactions: kevin_levin