netudara ළමයගෙ කොන්ත්‍රාත්තුව ඉවර වෙලා වගේ නේද?

icewiz

Well-known member
  • Dec 19, 2023
    2,401
    3,207
    113
    • Wow
    Reactions: ElaBaba

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,200
    3,167
    113
    ඇහුවම කිව්වෙ ඌ කොලබ කියල.
    හැබැයි ඌ දැම්ම live එකෙන් තේරුනේ වියලි කාලාපෙ හෙන ඩොටේ අනාතයෙක් කියල. sure පොර බෝඩ් වෙලා ඉන්න ඇත්තෙ. ගමේ යන්න ඇති.

    town එකට ඇවිත් සිග්නල් ආවම ආයේ එයි
    😔
    uge address eka meka

    Address: 297/A, Suriyapaluwa, Kadawatha, Sri Lanka. 11850.

    uge website eke domain registration eken hoyagatte. mama google street view eke uge gedara hoyagatta. hena duppath dial ekak
     
    • Dislike
    Reactions: netudara

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    uge address eka meka

    Address: 297/A, Suriyapaluwa, Kadawatha, Sri Lanka. 11850.

    uge website eke domain registration eken hoyagatte. mama google street view eke uge gedara hoyagatta. hena duppath dial ekak

    යකෝ එහෙනම් මූ කොලබ එන්න කිව්වෙ ගම්පහට එන්න කිව්වම.
    සිරාවට. මේ address එක මම ඉන්න තැන ඉදන් 2km වගේ තියෙන්නෙ.
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,831
    8,053
    113
    මෙන්න මෙතන...
    යකෝ එහෙනම් මූ කොලබ එන්න කිව්වෙ ගම්පහට එන්න කිව්වම.
    සිරාවට. මේ address එක මම ඉන්න තැන ඉදන් 2km වගේ තියෙන්නෙ.
    Ado poddak gihin balapan..me ponnaya hitiyoth kanata dekak dila waren mam gane
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    Ado poddak gihin balapan..me ponnaya hitiyoth kanata dekak dila waren mam gane

    ඔතනින් කොහොමත් එහෙට මෙහෙට යනවා බන්. search පාරක් දාල බලන්නම්.
    සිරාවට මේ යකාට job එකක් නැති කමට කරනවද දන්නෙ නෑ නෙ.
     
    • Dislike
    Reactions: netudara

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,831
    8,053
    113
    මෙන්න මෙතන...
    ඔතනින් කොහොමත් එහෙට මෙහෙට යනවා බන්. search පාරක් දාල බලන්නම්.
    සිරාවට මේ යකාට job එකක් නැති කමට කරනවද දන්නෙ නෑ නෙ.
    Oka metropoliton eka wada.. kiriye active ekko ude 7.30 ta kalin ehema natnam ra 7n wage passe.. oka mama hodatama note karapu deyak.. part timak gahanwa atte..paw itin salli kiyak hari hoyagana neh me okkoma.. eth mu kariyage adonawa wadi..dekak dennama one

    uge address eka meka

    Address: 297/A, Suriyapaluwa, Kadawatha, Sri Lanka. 11850.

    uge website eke domain registration eken hoyagatte. mama google street view eke uge gedara hoyagatta. hena duppath dial ekak
    gedarath 4to ekak dapan machan..me wage wesige puthalawa expose karanna one..salli hamba karanna guu unath kana ewun
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 9:15 PM
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

     
    • Dislike
    Reactions: elakiri_boy_22

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    කෙල උනා නේ?? පුකෙන් සිනා
    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

     

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:


    උබලට තාම වැඩ කරන්න වෙලා නේද? චන්දෙන් පස්සේ දවස් කීයකට උබලට ගෙවලද තියෙන්නේ?