Network hlep

sunlog

Well-known member
  • Dec 9, 2012
    3,601
    1,632
    113
    sri rajasinha adawiya
    man network cable ekakin com 2k connect kara. (machne dekema win 7 ) eth mchnla internet share karanne kohomada? eka machine ekak dongle eken connect karala thiyenne.. anith ekatath interent connection eka ganne kohomada? :confused:
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,621
    2,131
    113
    machan dongal eka gahala thiyena pc eken da anik pc ekata net ganna hadanne?router ekak use karanne nathuwa?
     

    rosharavinda

    Well-known member
  • Dec 28, 2007
    1,588
    166
    63
    Bellanwila
    Mcn windows lage thiyenawa Internet Connection Sharing (ICS) kiyala. eka poddak balahan. mukuthma install karanna one na. Dongle eka thiyena connection eka share karannai one. umba anith computer eka connect kare LAN port ekennam hariyata IP address daganin. ethakota nikanma wada.
     

    sunlog

    Well-known member
  • Dec 9, 2012
    3,601
    1,632
    113
    sri rajasinha adawiya
    Mcn windows lage thiyenawa Internet Connection Sharing (ICS) kiyala. eka poddak balahan. mukuthma install karanna one na. Dongle eka thiyena connection eka share karannai one. umba anith computer eka connect kare LAN port ekennam hariyata IP address daganin. ethakota nikanma wada.

    ela ela wade hari giya. uba kiwwa hari. :yes::yes::yes::yes: