NHSL work karanne kauda?????

fkguy

Well-known member
  • Apr 19, 2018
    680
    448
    63
    NHSL එකෙන්

    blood report eka ganna enna ona dawaka puluwan da?:dull:
    2 weeks later enna kiyala thiyenne. Dan pahu wela.
     
    Last edited:

    fkguy

    Well-known member
  • Apr 19, 2018
    680
    448
    63
    udema yanna. Dawasa pahu una kiyala aulak ne. eth sathiye dawasaka yanna. Pm me. Test tika kiyapan mama kiyannam samaharawita MRI yawannath puluwan.

    MRi ne ban beget ekak ganna side effects thiyenawa da balanna blood test karanne kiyala kiwwe