oka awilla danata awurudu 2 k wenwa mage puthata. thama id eka awe neDear Applicant, Your National Identity Card application (DRPEN........) is being processed
මෙහෙම sms එකක් අවා.... ඊළඟට මොකක්ද වෙන්නේ??
Aye hadanna wei wage ehenamoka awilla danata awurudu 2 k wenwa mage puthata. thama id eka awe ne
ane manda . dan kolla use karanne passport eka.Aye hadanna wei wage ehenam
6 months giya wife normal service dala last yearAparade normal service damme.
Ude 7 ta giyoth 12 weddi athata ganna thibba.
Oka nam danne na. Grama Sewaka kivva avuruddak wage yai kiyala normal ganna giyoth.
Garamasewaka lqngata yanna wenawa.... Onenam online number Eka aragena call ekak dennamachan process eka poddak kiyapanko ID eka ganna.
Application eka ganne kohenda ?
Application eka gramaya sign karanna oneda ?
Ita passe Divisional Sec gawata yanna oneda ?
Poddak process eka kiyala deepanko
Garamasewaka lqngata yanna wenawa.... Onenam online number Eka aragena call ekak denna
ග්රාම නිලධාරී ගිහින් හමුවෙන්න. වෙන විදිය අනුපිළිවෙලට ම කියයි.. ඒතනින් සහ ප්රාදේශීය ලේකම් කාර්යාලයෙන් වෙන වැඩකොටසක් තියෙනවා..machan process eka poddak kiyapanko ID eka ganna.
Application eka ganne kohenda ?
Application eka gramaya sign karanna oneda ?
Ita passe Divisional Sec gawata yanna oneda ?
Poddak process eka kiyala deepanko
ග්රාම නිලධාරී ගිහින් හමුවෙන්න. වෙන විදිය අනුපිළිවෙලට ම කියයි.. ඒතනින් සහ ප්රාදේශීය ලේකම් කාර්යාලයෙන් වෙන වැඩකොටසක් තියෙනවා..
kole wath awe nadda?oka awilla danata awurudu 2 k wenwa mage puthata. thama id eka awe ne
You should visit their main office and show them your message and obtain the ID. I'm not sure that they will handover to you. But ask them.oka awilla danata awurudu 2 k wenwa mage puthata. thama id eka awe ne
නිවැරදි තොරතුරු දෙන්නේ නැත්නම්. 1919 කතා කරලා දැනගන්න. ඕන දේවල් , යන්න ඕනේ තැන් ඉඳන් කියලා දෙයි පිළිවෙලට.E hutti eyagen karaganna kiyanawa details nokiya