ආහ් ඒක හොදයි.. onna 4tos tikak UP kara..balannako hodada kyla..?????
SaLiTHaS77 Well-known member Apr 20, 2011 2,274 141 63 ගෙන්දගම් පොලොවේ Aug 15, 2011 #21 coollifestyle4u said: ආහ් ඒක හොදයි.. Click to expand... onna 4tos tikak UP kara..balannako hodada kyla..?????
coollifestyle4u said: ආහ් ඒක හොදයි.. Click to expand... onna 4tos tikak UP kara..balannako hodada kyla..?????
and Member Jan 6, 2010 446 20 0 මගේම ලෝකේ Aug 15, 2011 #23 Umbata fn eka epa welada bima thiyala 4to gaththe Mata nam nokia epa wela inne,mage N8 eka denawaaaa.. Ganna kenek innawa nam mara PM karannaaa.softlogic warnty thiyanawaaa
Umbata fn eka epa welada bima thiyala 4to gaththe Mata nam nokia epa wela inne,mage N8 eka denawaaaa.. Ganna kenek innawa nam mara PM karannaaa.softlogic warnty thiyanawaaa
SaLiTHaS77 Well-known member Apr 20, 2011 2,274 141 63 ගෙන්දගම් පොලොවේ Aug 15, 2011 #24 and said: Umbata fn eka epa welada bima thiyala 4to gaththe Mata nam nokia epa wela inne,mage N8 eka denawaaaa.. Ganna kenek innawa nam mara PM karannaaa.softlogic warnty thiyanawaaa Click to expand... bima nemei table 1k uda.... matath Simbian nisa welawakata epa wnwa...
and said: Umbata fn eka epa welada bima thiyala 4to gaththe Mata nam nokia epa wela inne,mage N8 eka denawaaaa.. Ganna kenek innawa nam mara PM karannaaa.softlogic warnty thiyanawaaa Click to expand... bima nemei table 1k uda.... matath Simbian nisa welawakata epa wnwa...