Ponnaya carrot alayak deela sub tika illanawa. Report kalaMona huttakda oi meh
moko scene eka?Mona huttakda oi meh
subscribe karanna oni naa machan. kamathi nam videos tika balanna.Ponnaya carrot alayak deela sub tika illanawa. Report kala![]()
![]()
![]()
Api kauruth mewa balanna kamathi naha, Report karanna tamai asa... Reported...subscribe karanna oni naa machan. kamathi nam videos tika balanna.
------ Post added on Jul 14, 2023 at 1:39 PM
Report karanna epa samawa diyan paw yakoApi kauruth mewa balanna kamathi naha, Report karanna tamai asa... Reported...
වැදගත් ඒවත් දාලා තියෙන්නෙ channel එකේ.. Travel the world කියලා තිබ්බ නිසා මේ ටික දැම්මා.. Videos තව හොදට edit කරන්න ඕනි.. තාම පටන් ගැන්ම විතරයිනෙ bro.. Comment එකට thanks bro.ohoma nikan video kali cut karala set karla danna epa yako balanna hithenne na. ekko wadagath deyak kiyapanko apita danaganna.. uba oya dala thyna ewa google karath balaganna puluwan
අප්පට සිරි.. එල එල අවුලක් නෑ බ්රෝ..Api kauruth mewa balanna kamathi naha, Report karanna tamai asa... Reported...
Yep, not going to post again.U came to the wrong place
මේවා සමහරුන්ට වැදගත් නොවුනට, වැදගත් වෙන එක්කෙනෙක් හරි ඇති කියලා දැම්මේ..උබ එක්කෝ එළකිරි එකට සැහෙන්න අලුත් නැත්නම් ගොන් ගහක්
යකෝ මේ එළකිරි එකේ උබේ දෙයක් ප්රමෝට් කරන්නේ ඔහොම නෙමේ
උබට තියෙන්නේ මෙච්චරයි . ටයිටල් එක වෙනස් කරපන්
"කළු කැත නොර්වේ ඉන්න හිගන්නන විව්ස් හිගා කනවා කියල."
Report karanna epa samawa diyan paw yako
------ Post added on Jul 14, 2023 at 4:41 PM
You could do better man. You know what kinda environment elakiri is. Definitely not like facebook.Yep, not going to post again.![]()
කලු කැත කොට සිංහල මිට්ටො පිටරට ඉදන් දාන වීඩියො බලන්නෑ මේකෙ උන්. වෙන තැනකට ගිහින් දාපන්
Just sharing the experience bro..I'm pretty sure this idiot is jobless there. Because you have so many things to discover and experience in Norway than uploading lame Tube Videos ..
You could do better man. You know what kinda environment elakiri is. Definitely not like facebook
Hmmm..You could do better man. You know what kinda environment elakiri is. Definitely not like facebook.
මේකෙ වීඩියෝ දැම්මොත් නම් බලු කතා අහන්න බලාගෙනම දාන්න ඕන පුතා. හැබැයි උඹ හොඳ මොනාහරි කරොත් කට්ටිය අනිව හොඳයි කියයි. මේකෙ හොඳක් අහන්න ලේසි නෑ.Thank you bro! ❤
මේකෙ ඉන්නේ ඔක්කොම රට සෙට් එකද?views sub hingaa kanna epa mehe... pitarata hinganno athi wela thiyenne dan...
hama daama ekek video spam karanna enawa..
facebook wage pitarata dakala nathi moda anathayo nemei mehe inne..
thread eka open karanna kalin heading eka balala open kare, eth mama kiyanna hithagena apu tika serama thread eke thiyanewa.
bye, adu kule YT higana wesige putha,
ubata ochchara unaduwak thiyanam, oya video eke thiyana tika thread eke type karala dapan. @2osama wage higana ponnayanta video balanna tharan madamulana media unit eken DATA issue karanne neha
සිරාවට නහුතෙට බනිනවා..මේකෙ වීඩියෝ දැම්මොත් නම් බලු කතා අහන්න බලාගෙනම දාන්න ඕන පුතා. හැබැයි උඹ හොඳ මොනාහරි කරොත් කට්ටිය අනිව හොඳයි කියයි. මේකෙ හොඳක් අහන්න ලේසි නෑ.
මගේ ඇඩ්වයිස් එක යූටියුබ් ෂෝට්ස් කරල. ඒකෙන් වීව්ස් ඇදපං. උඹ ඔය කරගෙන යන මෙතඩ් එක වැඩක් නෑ. කම්පිටිෂන් වැඩී හැම අනාතයාම දැං ඕකනෙ කරන්නෙ. උඹ කීවර්ඩ් රිසර්ච් එකක්වත් කරාද?