meke unta english puluwan, basic IT knowledge eka thiyanawa, ratin pitata yanna bari un adui, Norway nemei north pole eka unath balanna ona nam google karanna dannawa..මේකෙ ඉන්නේ ඔක්කොම රට සෙට් එකද?![]()
lankawe english bari, IT nodanna, rata yanna chance nathi, langadi internet apu gamee goda anathayontanam norway lassana sinhala video ekakin ahanna kamathi athi..
sarawala western audience ekata menna norway kiyala video ekak dammata padeta ganan ganne nahane umba patta cinematic video ekak kale naththan..
anna ewage thama..
