note 8 help

mr dodo

Well-known member
  • Jun 22, 2015
    1,793
    953
    113
    ananthayata yana para dige
    Machanla mage yaluwekta note8 ekak ganna oni wela thinawa.note 8 prices baluwama divine eke 132k kiyanawa.with company warranty .but softlogic eke 152k wage wenawa.mema loku difference ekak ai company warranty ekka?:eek:
     
    • Like
    Reactions: Iron Monger

    guyzon

    Well-known member
  • Jul 13, 2016
    1,678
    335
    83
    Homagama
    Softlogic එකේ බඩු කොහොමත් ගණන් බං අනික උන්ගේ වොරන්ටි හොඳයි බඩුත් හොඳයි
     
    • Like
    Reactions: mr dodo

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    ඩිවයින්ස් එකෙත් දෙන්නේ කම්පැනි වොරන්ටි නිසා අව්ලක් නෑ.
    ඩිවයින්ස් එකේ එවුන් ෆෝන් ගන්නේ එකපාර තුන්සීය හාරසීය.
    ඒ නිසා උන්ට ඩිස්කවුන්ට් රේට් වලට හම්බෙනවා.
    ඒකයි ගාන අඩුවෙන් දෙන්නේ.
     

    mr dodo

    Well-known member
  • Jun 22, 2015
    1,793
    953
    113
    ananthayata yana para dige
    ඩිවයින්ස් එකෙත් දෙන්නේ කම්පැනි වොරන්ටි නිසා අව්ලක් නෑ.
    ඩිවයින්ස් එකේ එවුන් ෆෝන් ගන්නේ එකපාර තුන්සීය හාරසීය.
    ඒ නිසා උන්ට ඩිස්කවුන්ට් රේට් වලට හම්බෙනවා.
    ඒකයි ගාන අඩුවෙන් දෙන්නේ.

    ow ban.ema wenna puluwan.degolloma denne company warrantyne.ithin ai ban minissu softlogic eken ochchara ganak wadiyen deela ganne.ekai man baluwe.rep+
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    ow ban.ema wenna puluwan.degolloma denne company warrantyne.ithin ai ban minissu softlogic eken ochchara ganak wadiyen deela ganne.ekai man baluwe.rep+

    1 . මම කෙලින්ම කම්පැනි එකෙන්ම ගත්තා කියලා බොරු ස්ටේටස් එක ලොකු කරලා පෙන්නගන්න.

    2 . නොදැනුවත්කම.

    3 . සල්ලි වැඩි වීම.

    4 . මොලේ අමාරුව.

     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,987
    2
    116,134
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    Shops වල විකුණන අයටත් සෑහෙන ලාභයක් තියෙනව කොම්පැණියෙන් දෙන,සමහර අය සාධාරණ ගානක් තියන් මිනිස්සුන්ට දෙනව ඕකයි තැන් දෙකේ ගනන් වල ලොකු වෙනසක් තියෙන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: mr dodo

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,656
    14,282
    113
    ඩිවයින්ස් එකෙන් දෙන "company" warranty එක මොකක්ද? උන් දෙන්නේ JKOA හරි Softlogic හරි warranty කාඩ් එකක්ද? එහෙනම් ගනින්.

    ලංකාවේ samsung company warranty දෙන්න පුළුවන් ඔය දෙගොල්ලට විතරයි.....company warranty කියන නම ඉස්සරහට දාල එක එකා දෙන කොළ කෑලි වැඩක් නෑ. සල්ලි වියදම් කරන එකේ හරියට බලලා ගනින් :yes:
     
    • Like
    Reactions: mr dodo

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    ඩිවයින්ස් එකෙන් දෙන "company" warranty එක මොකක්ද? උන් දෙන්නේ JKOA හරි Softlogic හරි warranty කාඩ් එකක්ද? එහෙනම් ගනින්.

    ලංකාවේ samsung company warranty දෙන්න පුළුවන් ඔය දෙගොල්ලට විතරයි.....company warranty කියන නම ඉස්සරහට දාල එක එකා දෙන කොළ කෑලි වැඩක් නෑ. සල්ලි වියදම් කරන එකේ හරියට බලලා ගනින් :yes:

    ඩිවයින්ස් එකෙන් ගත්තා කියලා ඉන්වොයිස් එකයි , වොරන්ටි එකට නොකියා /සොෆ්ට්ලොජික් / ජෝන් කීල්ස් කාඩ් එකයි.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,656
    14,282
    113
    ඩිවයින්ස් එකෙන් ගත්තා කියලා ඉන්වොයිස් එකයි , වොරන්ටි එකට නොකියා /සොෆ්ට්ලොජික් / ජෝන් කීල්ස් කාඩ් එකයි.

    එහෙනම් අව්ලක් නෑ.....අව්ලක් උනොත් කෙලින්ම උන්ට ගිහින් දෙන්න පුළුවන් නේ​
     

    mr dodo

    Well-known member
  • Jun 22, 2015
    1,793
    953
    113
    ananthayata yana para dige
    1 . මම කෙලින්ම කම්පැනි එකෙන්ම ගත්තා කියලා බොරු ස්ටේටස් එක ලොකු කරලා පෙන්නගන්න.

    2 . නොදැනුවත්කම.

    3 . සල්ලි වැඩි වීම.

    4 . මොලේ අමාරුව.


    Eeka thamai man baluwe ban.ela bro
     

    mr dodo

    Well-known member
  • Jun 22, 2015
    1,793
    953
    113
    ananthayata yana para dige
    Shops වල විකුණන අයටත් සෑහෙන ලාභයක් තියෙනව කොම්පැණියෙන් දෙන,සමහර අය සාධාරණ ගානක් තියන් මිනිස්සුන්ට දෙනව ඕකයි තැන් දෙකේ ගනන් වල ලොකු වෙනසක් තියෙන්නෙ.

    Ela macho.rep+
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    1 . මම කෙලින්ම කම්පැනි එකෙන්ම ගත්තා කියලා බොරු ස්ටේටස් එක ලොකු කරලා පෙන්නගන්න.

    2 . නොදැනුවත්කම.

    3 . සල්ලි වැඩි වීම.

    4 . මොලේ අමාරුව.


    :D:yes: