ලංකාව වගේ රටවල් වල ආණ්ඩු වට්ටන්නම ට්රේන් කරපු උන් ඉන්නව. සිවිල් සංවිධාන කියල ගොඩක් වෙලාවට පෙනී ඉන්නෙ උන්. පොඩ්ඩක් හරි එහෙට මෙහෙට උන ගමන් උන් විපක්ෂෙ එක්ක එකතු වෙලා ගේමක් ගහන්න පුළුවන්. දැන් සෝෂල් මීඩියා නිසා මොළ හෝදන්න කුලප්පු කරන්න ලේසිය්
මේකනම් අවුරුද්දක් වගේ යද්දි වෙනවාමට නම් හිතෙන්නෙ කඩන් වැටුනොත් වැටෙන්නෙ ආන්ඩුව ඇතුලෙම බෙදීමක් ආවොත් කියලා!
සුළුතර හෝ බහුතර බ්ලයකින් මාලිමාව එනවනම් හොඳයි.. උන්ගෙ අඳෝනාව අහනවට වැඩි හොඳයි ඒක...හරි බන් එළ... තැන්කු..
අපි බලමු හිමීට.. තාම කල් වැඩියි.
කෙලින්ම අහන්නම්කො එහෙමනම් උඹ හිතන්නෙ මහ ඡ්න්දෙන් කාව ගෙනාවොත් හොඳක් වෙයිද ?
මමත් රාජ්ය සේවයේ ඉන්න නිසා ඕක හොඳටම දන්න නිසා තමා කීවෙ. රාජ්ය පරිපාලනේ කොනක ඉඳන් සුද්දකරන්න ඕන. අලුත් නීති හදල පිටරටින් උන්ව ගෙනාවත් කමක් නෑ.
කවුද කියන්නේ යුද්දේ නිසා Dealy වෙනවා කියලා ඔය Litro ලස්සනට එන්නේමෙහෙම යුද්ධ නිසා වෙන shipment delay එකක් උනොත් කැන්සල් කරන්න පුලුවන් වෙන්න ද license දීල තියෙන්නෙ?
ඒක තමා කිව්වෙ කලින් spot tenders කරන්නෙ කියල. litro එහෙම නෙමෙයි.කවුද කියන්නේ යුද්දේ නිසා Dealy වෙනවා කියලා ඔය Litro ලස්සනට එන්නේ
මු දවසක් මම දන්න පොරක්ට ජොබ් එකක් සෙට් කරා ඌ එකෙන්ම ෆ්රාන්ස් පැන්නාඅපිට තමයි ජොබ් එකක් දෙන්න කවුරුත් නැත්තෙ![]()
ඔව්.. ලිට්රෝ ඩිලේ නෑ...කවුද කියන්නේ යුද්දේ නිසා Dealy වෙනවා කියලා ඔය Litro ලස්සනට එන්නේ