Medication helped me to some degree. I am no longer washing hands like crazy. (I have another set of problems now though)oya magula beheth valin hnda krnna ba bro ! thamanma hithin hadagnna one deyak !
වැඩක් නෑOCD වලටම හොඳ Counsellors ල කවුද ඉන්නේ ?
තැන් දෙකේම නිට්ටාවටම සනීප කරවන වැඩ්ඩො ඉන්නවා, ඩොක්කු නෙවෙයි.කොළඹ හෝ ගාල්ලේ?
Note : psychiatric doctorsල නම් නෙමේ
පක්කුද ?තැන් දෙකේම නිට්ටාවටම සනීප කරවන වැඩ්ඩො ඉන්නවා, ඩොක්කු නෙවෙයි.
Kawda inne? I'll give everything I have if this goes away.තැන් දෙකේම නිට්ටාවටම සනීප කරවන වැඩ්ඩො ඉන්නවා, ඩොක්කු නෙවෙයි.
කොළඹ කොහෙද , ගාල්ලෙ කොහෙද ?Kawda inne? I'll give everything I have if this goes away.
Yanna puluwan ona dihakaකොළඹ කොහෙද , ගාල්ලෙ කොහෙද ?
එහෙම හරියන්නෙ නෑ. අහපු දේට උත්තර දෙන්න..කොළඹ කොහෙද ගාල්ලෙ කොහෙද , සතියට වැඩි කාලයක් එක තැනකට වෙලා ඉන්නෙ ඔය දෙකෙන් කොයිකෙද ?Yanna puluwan ona dihaka
Any contacts ?වැඩක් නෑ
තැන් දෙකේම නිට්ටාවටම සනීප කරවන වැඩ්ඩො ඉන්නවා, ඩොක්කු නෙවෙයි.
Any contacts ?
------ Post added on Oct 28, 2022 at 3:20 PM
ගාල්ල - කොළඹ බස් එකේලු වැඩි කාලයක් ඉන්නෙඑහෙම හරියන්නෙ නෑ. අහපු දේට උත්තර දෙන්න..කොළඹ කොහෙද ගාල්ලෙ කොහෙද , සතියට වැඩි කාලයක් එක තැනකට වෙලා ඉන්නෙ ඔය දෙකෙන් කොයිකෙද ?
Galle walin nam wadiya hodayi but hodama kenek innawanam Colombo unath awulak naYour location ?
appu ayye mata kiyannako ! mama vadipura inne කොළඹ!එහෙම හරියන්නෙ නෑ. අහපු දේට උත්තර දෙන්න.. කොහෙද ගාල්ලෙ කොහෙද , සතියට වැඩි කාලයක් එක තැනකට වෙලා ඉන්නෙ ඔය දෙකෙන් කොයිකෙද ?
https://www.facebook.com/jayasinghe.punyarogyashala.ayurvedamedical.collegeGalle walin nam wadiya hodayi but hodama kenek innawanam Colombo unath awulak na
කොළඹ කොයි හරියෙද ?appu ayye mata kiyannako ! mama vadipura inne කොළඹ!
methana wedakama uganwanawadahttps://www.facebook.com/jayasinghe.punyarogyashala.ayurvedamedical.college
කොළඹ කොයි හරියෙද ?
------ Post added on Oct 28, 2022 at 4:41 PM