onahuptak දාලා account එක හැක් වෙයි කියලා හිතන උන් වරෙල්ලා

lndrajithGamage

Junior member
  • Jul 12, 2025
    33
    58
    18
    code එක public දාලානෙ තියෙන්නේ. ඒක ඔය උබලා කැමති Ai එකකට දාලා උගෙන් අහපන් එතකොට කියයි code එක suspicious ද කියලා. ඔච්චරටම බය නම් වෙන account එකක් හදාගෙන ඒකෙන් log වෙයන්. එතකොට hack උනත් අවුලක් නෑනෙ. උබලගෙ files මට පේන්නේ නෑ පොන්නයිනෙ. සමහර එවුන් හිතාගෙන ඉන්නේ google කියන්නෙ පෙට්ටි කඩයක් කියලා :ROFLMAO: 🙏
     

    Sinhalese Victor

    Well-known member
  • Apr 12, 2025
    2,197
    878
    113
    GraphicsGods.com
    www.GraphicsGods.com
    code එක public දාලානෙ තියෙන්නේ. ඒක ඔය උබලා කැමති Ai එකකට දාලා උගෙන් අහපන් එතකොට කියයි code එක suspicious ද කියලා. ඔච්චරටම බය නම් වෙන account එකක් හදාගෙන ඒකෙන් log වෙයන්. එතකොට hack උනත් අවුලක් නෑනෙ. උබලගෙ files මට පේන්නේ නෑ පොන්නයිනෙ. සමහර එවුන් හිතාගෙන ඉන්නේ google කියන්නෙ පෙට්ටි කඩයක් කියලා :ROFLMAO: 🙏
    Wtf? Your pfp has changed Indro :angry: