open uni එකේ rag කරන අක්කි කෙනෙක්ගෙ Onlyfans එකක් මාට්ටු වෙලා

redux

Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,118
    113
    මෝඩ හුත්තෙක්නේ

    ඕක publish කරන්නේ නැතුව මුට ඕකිව blackmail කරන්න තිබ්බේ

    මම වගේනන් බය කරල හැමදාම pizza එකක් deliver කරගන්නවා "වේස tax" කියල
     

    Pimpson

    Well-known member
  • Apr 4, 2025
    357
    527
    93
    මෝඩ හුත්තෙක්නේ

    ඕක publish කරන්නේ නැතුව මුට ඕකිව blackmail කරන්න තිබ්බේ

    මම වගේනන් බය කරල හැමදාම pizza එකක් deliver කරගන්නවා "වේස tax" කියල
    mekita free publicity bn dan meka nisa :ROFLMAO:
     
    • Like
    Reactions: SK29

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,805
    113
    ඇත්තටම ඔය කළු පුසියො බලන්නේ කවුද බං?

    ඒක බලන්නෙත් සිංහලු නම්...
    මට හිතෙන්නේ රටට ඩොලර් එනවට වඩා රටින් ඩොලර් යනවා site එකේ fee එකට.
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    නුතන වාමාන්සික ලිබරල් සුතියො!

    හැම රටෙම මුන් ආදායමට කරන්න ඇග විකුනන එක! බලපම් අලුත් ප්‍රොරොන් කරන කැලි. ගොඩ උන් නහය විදල හරක්ට දාන රවුම් මුද්ද නහයෙ දාන් ඉන්නවා!

    එ වගෙම ඔකුන්ගෙ ලමා කාලෙ මුන් ගොඩ දෙනෙක් ඇබියුස් චෙච්ච උන් . එහෙම නැත්නම් පට්ට දුප්පත්. එක්කො ෆුල් සැප ලයිෆ් තිබිල කරන්න දෙයක් නැතිව ට්‍රැක පනපු උන්!
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    Open eke rag karanne bench Yana unwa witarane. Bench nogihin hitiya nam iwarai.
    Open uni එකෙ බෙන්ච් කියන්නෙ මොනාද?
    ගොඩක් උන් එක්සැම් ලියන්ඩ විතරනෙ යන්නේ. උන්ට රැග් නෑනෙ
     
    • Like
    Reactions: sahan50

    .::J@S::.

    Well-known member
  • Dec 4, 2011
    9,997
    6,678
    113
    ගග අද්දර
    Open uni එකෙ බෙන්ච් කියන්නෙ මොනාද?
    ගොඩක් උන් එක්සැම් ලියන්ඩ විතරනෙ යන්නේ. උන්ට රැග් නෑනෙ
    Bench set dekk innawa bn, mata dn owage nam matakat ne. Eka set ekk ala set eka. Un degollo tamai issara gaha gatte.
    Oken ala neti set eke tamai rag eka wage scene tibbe. Gawum adina ewa, sereppu Dana ewa ehema.
    Sigithi athal tiyenne ekata Kanna ona, yaddi pahak danna ona wage.
     
    • Wow
    Reactions: windows_ubuntu