මේ දවස්වල ෆේස්බුක් Wall එකේ එක දිගට එක එක කෙල්ලන්ගේ ෆොටෝ පෙන්නනවාද? මම කතා කරලවත්, Add කරගෙනවත් නැති, කිසිම Mutual Friend කෙනෙක්වත් නැති කෙල්ලන්ගේ Suggestions සහ Public Posts එක දිගට Timeline එකට එනවා.
ඒවායේ විශේෂයෙන්ම දකින්න තියෙන්නේ මේ වගේ සීන්:
මට තේරෙන්නේ නැත්තේ මචං, මුන් මේ තරම් තමන්ගේ පර්සනල් ලයිෆ් එකයි, රූපෙයි, කරන දේවලුයි ෆේස්බුක් එක පුරාම එක දිගට Show-off දාන්නේ ඇයි?
ඇත්තටම මුන්ට මේ හොඳ මිනිහෙක් හොයාගන්න ඕන වෙලා මිනිහෙක් ලයින් කරගන්න දාන Net එකක්ද? නැත්නම් නිකන්ම Attention ඕන වෙලා කරන එකක්ද? උඹලටත් මේ වගේ ෆොටෝ එක දිගට Suggest වෙනවාද? මොකද හිතන්නේ මේ ගැන?
ඒවායේ විශේෂයෙන්ම දකින්න තියෙන්නේ මේ වගේ සීන්:
- කැම්පස් කෙල්ලෝ: "Final year... finally!" නැත්නම් "Last day at campus" ගාලා එයාගේම කැප්ෂන් එකක් එක්ක එයාගේම ෆොටෝ 5-6ක් දාලා.
- දොස්තර කෙල්ලෝ: නලාව (Stethoscope) කරේ දාගෙන, "අද Hospital එකේ වෙච්ච හිතට වැදුණු සිදුවීමක්..." කියලා ලොකු එසේ එකක් එක්ක එක එක ඇන්ගල්වලින් ගත්ත ෆොටෝ ටිකක්.
- තව ප්රොෆෙෂනල් සෙට් එක: "Another busy day at office", "Architect life" ගගා බෝඩ් එක ඉස්සරහා නැත්නම් ඔෆිස් ඩෙස්ක් එකේ තියාගෙන ගත්ත සෙල්ෆි.
මට තේරෙන්නේ නැත්තේ මචං, මුන් මේ තරම් තමන්ගේ පර්සනල් ලයිෆ් එකයි, රූපෙයි, කරන දේවලුයි ෆේස්බුක් එක පුරාම එක දිගට Show-off දාන්නේ ඇයි?
ඇත්තටම මුන්ට මේ හොඳ මිනිහෙක් හොයාගන්න ඕන වෙලා මිනිහෙක් ලයින් කරගන්න දාන Net එකක්ද? නැත්නම් නිකන්ම Attention ඕන වෙලා කරන එකක්ද? උඹලටත් මේ වගේ ෆොටෝ එක දිගට Suggest වෙනවාද? මොකද හිතන්නේ මේ ගැන?